Czech NWN project: DEMONA

banner-DEMONA


Novinky

Stránky jsou optimalizovány pro IE 5.5 a vyšší a rozlišení 1024x768 s 16bit nebo 32bit barvami.

15.července 2005

Tak tohle jsou opravdu poslední novinky aneb pohřeb Tichondriusových stránek. Nové informace o NWN a modulu Demona najdete na stránkách NWN speciálu, který pro vás nedávno dal dohromady EnKidu. Na naší doméně nadále bude na stejném místě v provozu populární forum Demony a nově jsem zde nainstaloval redakční systém PHP NUKE 6.0, který bude sloužit všem ONLINE hráčům.

Nedávno jsem s OneIceOne dokončil seznam všech NWN kouzel, EnKidu pro vás připravil balík portrétů a zde je ke stažení nový “ Demona konfig HAK 9“. BioWare vydala patch 1.66, který přináší řadu oprav a nových herních prvků.

Jindragon

30.Května 2005

Horký konec května, třetí sraz hráčů Demony, Vesmírní lidé a nový NWN oline svět pro česky a slovensky hovořící hráče, o tom asi budou opravdu žhavé novinky z virtuálního světa, kde láska ….
Na stránkách Vaultu se nedávno objevily nové animované kostýmy od Lisa, nejlepší NWN módní návrhářky. Firma BioWare asi podlehla úspěchu World of Warcraft a začala vážně uvažovat o vývoji MMORPG. Na stránkách gamespotu najdete rozhovor s Ray Muzyka a Greg Zeschuk z BioWare, kde oba tito pánové tvrdí, že se vývoji tohoto typu hry nebrání. Na forum gildy “Motion Alliance Guild” hráčka Amaweys porovnává World of Warcraft s GuildWars. Mrkněte se na výborný komiks THE NOOB, výborná parodie na ONLINE RPG hry, možná se tam najdete. Brzo bude spuštěn nový NWN server pro české a slovenské hráče. Takže si zabalte svoji výbavu a vydejte se za novým dobrodružstvím do země bohyně Mysterie, nezapomeňte na důležité věci pro přežití v této nehostinné zemi (zubní kartáček, knížku světla se 6000 stránkami textu a 2000 obrázky, růžovou kaničku a sadu sušených brouků). Svět pro vás připravuje zkušená partička, kterou vede ostřílený dobrodruh Morrow Wind.
Deekin a jeho skupina dobrovolných archivářů pro vás připravuje speciální vydání Demonské kroniky. Kolem Alicie zase řádí zákeřný renegát a odporný vrah, známý pod jménem Tien Tmy. Správce Alicijský prý na jeho hlavu vypsal velmi vysokou odměnu. Sid de Angelis velmistr krejčí vstoupil do neomezené stávky, na ostrově došlo k velmi podivnému úbytku surovin nezbytných pro výrobu některých výrobků.
A nakonec ve zkratce o třetím Demona srazu který se konal v Beskydech v útulné hospůdce Harcovna. Byl jsem tam, vypil jsem pár piv, pak přijeli Vesmírní lidé a pokoušeli se nás nakazit láááskou …(pokračování na forum).
Malé překvapení pro Wbéčka, zde si můžete stáhnout modul Demony.

Ještě sem přidám textík od Or-Hora, který jsem pomoci kláves ctrl+c a ctrl+v přenes z našeho fora sem na web, aby to nezapadlo. Po cestě do hor na sraz mi Sallowa vyprávěl o mezigalaktické frakci RVHP, kde šéfuje přísný tajemník strany Or-Horo a jak se bojuje s vesmírnými piráty.

EVE Online
Massive Multi Online Strategie

Před pár dny jsem začal hrát jednu moc zajímavou MMOG. Pokud jste někdo někdy hráli Freelancer nebo Freespace, tak je to velice podobné, jen v supergigantickém měřítku. Je tam asi 50.000 zaregistrovaných hráčů a i v nejméně frekventovaném období tam nehraje méně než 2.500 hráčů. Obvykle ale tak 5 - 10.000, občas překročí až 12.000 a to už server malinko laguje. Lagy se myslí to, že se některá dialogová okénka neotevřou hned, ale až za 1 sekundu a nejhůř se stane, že vás to jednou za den vyhodí ze hry. V takovém okamžiku je loď automaticky navedena na bezpečný kurz do chráněné oblasti a ihned přejde na warp. Takže se nestane, že by vás v boji něco zabilo kvůli lagu.
Jak to probíhá? Na začátku si přečtěte podrobné popisky o rasách, státech, frakcích a korporacích. Jsou tam velice zajímavé informace, které vám pomohou ve výběru a nastavení vaší postavy. De facto existuje 5 hlavních ras / států z nichž lze hrát za jednu ze čtyř. Avšak, jak už to tak bývá, v každém státě není jen jedna hlavní rasa, ale spousta menších, nebo různé klany, frakce atd... Takže výběr za koho hrát je poměrně obrovský. V podstatě vybíráte rasu podle toho, jakou profesi byste rádi vykonávali v budoucnu. V počátcích je to celkem jedno, ale v budoucnu by vám to mohlo docela pomoci. Vybíráte si různé druhy vzdělání (vojenské, vědecké atd...), podle toho se vám nastavují skilly a některé základní vlastnosti jako síla, obratnost, inteligence atd... Ono se ale v podstatě dá říct, že vás to v budoucnu zase až kdo ví jak moc neomezí, protože do začátku dostanete jen několik málo skillů, zatímco v budoucnu jich budete potřebovat několik desítek. Takže se nebojte, že něco pokazíte.
Podle toho, jakou volbu jste při tvorbě vašeho avatara udělali, se objevíte v nějaké startovací lokaci. Tato lokace je velice bezpečná, nehrozí vám v podstatě vůbec nic. Oblast velice dobře chrání policie, takže i kdyby na vás někdo zaútočil, ta ho jejich lodě rozstřílí na milion kousků. V počáteční základně se můžete seznámit s několika dalšími začínajícím hráči a hrát ve skupině nebo sami, jak je ctěná libost. Lze plnit tutorial questíky, které vám docela pomohou seznámit se s hrou jako takovou, vyděláte si pěkných pár ISK (kredity) na nákup dalších věcí. Peněz ve hře není nikdy dost. Musíte nakupovat další skilly. Abyste se mohli začít nějaký skill učit, musíte si koupit jakousi příručku, ze které se o skillu dočtete, ale trénink na další úrovně (každý skill má většinou 5 úrovní) už knížku nepotřebujete. Na to je potřeba pouze čas. Dále za to nakupujete vybavení do lodě.
Profesí, které můžete dělat jsou mraky. Některým se asi moc nevyhnete, jiné jsou více volitelné. Základní možnosti jak vydělávat peníze jsou tři. Jednak těžbou nerostů a jejich prodejem, jednak plněním questů (jsou jich mraky) a jednak ničením nepřítelských lodí a prodejem jejich lootu a získáváním odměn za sestřelení (obvykle jsou to piráti). Samozřejmě jsou tu i další možnosti, ale k těm se dostanete postupně až dosáhnete určitých schopností a taky pořádně nabušené lodi. Můžete rafinovat rudu v rafinérii a získat cenné suroviny, za které pak prodejem získáte více peněz, můžete zkoumat a prodávat nové technologie, vyrábět v továrně různé druhy zboží, dát se na cestu zločinu a vykrádat bezpečnostní kontejnery, skladiště nebo rovnou ničit bezbranné nákladní lodě ostatních hráčů. Můžete si také založit vlastni korporaci, zaměstnávat zaměstnance (jiné hráče), kteří pro vás budou pracovat a plnit úkoly a vy jim na oplátku umožníte snadnější a pohodlnější život. Některé korporace mají i přes tisíc členů. Někteří hráči pouze těží v asteroidních polích rudu, jiní ji transportují, další rafinují, další vyhledávají odbytiště a vydělávají pro korporaci více peněz prodejem surovin. Další chrání konvoje a horníky, někteří jsou diplomaty, další vědci. Možností je tam tolik, že je ani nespočítáte.
V čem to tkví? Všechno něco stojí. Peníze nebo čas. Nejvíce na čas je náročný trénink skillů. Nejkratší trénink je z knížky z 0 na 1 úroveň, kdy to zabere obvykle 10 - 50 minut a nejdéle můžete trénovat i 30 dní na level skillu 5. Skilly jsou dále ještě děleny podle hodnosti (rank). Těch je taky tuším 4 nebo 5. Jde o to, že pro trénink skillu vyššího ranku potřebujete dosáhnout určité úrovně ve skillu ranku nižšího.
Další zajímavostí je, že je ve hře spousta druhů lodí a ty se dělí podle tříd (raketoplány, fregaty, destroyery, křižníky atd...) a dále podle ras / státu. Každý z hlavních států má svoje lodě. Takže můžete mít super skilly a řídit nejlepší battleship jedné rasy, ale u lodí jiné rasy nejste schopní řídit ani malou fregatu, takže zase musíte hodně trénovat. Jak už jsem psal, trénink zabírá tolik času, že ani není možné umět všechno a tak se musí skilly pečlivě vybírat. Každopádně lze teoreticky za hodně dlouhou dobu hraní dosáhnout schopnosti dělat úplně všechno.
Hráči, kteří jsou movitější a mají už hezkých pár skillů si mohou založit vlastni korporaci, kterou musí řídit. Musí se starat o administrativu, rekrutovat nové zaměstnance. Bez nich by společnost nikdy nemohla fungovat. Společnost může nabídnout nováčkům obrovské výhody. Nováčkovi by trvalo věčnost dostat se na potřebnou materiální i vědomostní úroveň. Stojí tou spoustu peněz a času. Když přijde do korporace, tak tam mu nabídne možnost studia nových skillů zdarma, půjčí mu loď na plnění úkolů (zejména na těžbu minerálů nebo ochranu konvojů). On za to pro společnost odvádí určitou práci. Např. horník část své produkce odevzdá společnosti. Avšak ani tak na tom neprodělá, protože těžba je prováděna hromadně a horník se nezdržuje přepravou minerálů do rafinérie. To za něj dělá někdo jiný. A protože je dobře chráněn strážnými loděmi, tak nemusí na palubě lodě mít zbraně a obranné systémy, ale plně ji vybaví pro co nejefektivnější těžbu.
Jakmile natrénujete potřebné skilly, což zabere několik týdnů hraní, můžete se klidně pustit do obchodování, diplomacie, zkoumání nových technologií nebo výrobu v továrně. Všechny tyto věci vám přinesou podstatně více peněz než obyčejná těžba nerostů.
Velké korporace se stěhují do neobydlených systémů, kde si staví své obří základny. Těžbu obstarávají veliké "sklízecí" jednotky, které těží nerosty ve velkém přímo z povrchu měsíců. Hráči se pak více starají o transport materiálu, jeho zpracování a prodej a také o ochranu konvojů a stanice.
Samozřejmostí jsou stovky druhů zbraní, které vědci mohou navíc různě modifikovat a vylepšovat. Vznikají tak desetisíce unikátních kombinací a každá loď může de facto být jedinečná.
Pokud vás to zaujalo, navštivte stránky: http://www.eve-online.com, kde je hra zdarma k odzkoušení. 30 dní hrajete zdarma, pak musíte platit cca 620 Kč měsíčně (v závislosti na kurzu euro).


Jindragon

14.Dubna 2005

BioWare vydala nový beta patche 1.66 Beta 2, stáhnout si ho můžete zde a podrobný popis oprav a novinek naleznete tady. Italští tvůrci dokončili projekt "Full Rideable Horses", pokud si stáhnete jejich hak a modul, můžete si vyzkoušet jízdu na koni. Trochu jsem to testoval, animace se mi líbí. Jízda na koni tak i boj na koni působí docela věrohodným dojmem.
Na kontě Sdružení ONLINE zábavy (SOZ) je k dnešnímu dni 7104,54 Kč. Každý kdo přispěje na konto sdružení obdrží půllitr s vypískovaným nápisem Neverwinter Nights. Brzo na se na těchto stránkách objeví nová sekce SOZ, kde budou veškeré informace o sdružení. Zatím vás budu o sdružení informovat na foru.
En Kidu opravil vzhled smajlíků na našem foru a OneIceOne pracuje na aktualizaci našeho webu. Takže se můžete těšit na kompletní popis všech kouzel, včetně datadiskových a na popis modifikací v modulu Demona.
Pro začínající stavitele světů v NWN toolsetu jsem založil školku pro Wbéčka, kde budu novým tvůrcům pomáhat s průnikem do tajů tvorby modulu pro NWN. Pro tento projekt vznikne speciální modul, který bude volně ke stažení, kde se budou moc začínající WB prezentovat svou prácí.
Ukončil jsem svoje působení na Demone jako WB a DM. Dění na Validii na chvilku ustalo a Validijští hráči odešli hrát na jiný server. Bylo by smutné, kdyby tento kvalitní modulu umřel. Proto jsem se dohodnul s Bajtem na akci Obnova. Budu do modulu přispívat svými nápady a občas i nějakou prací. Především pomohu Bajtovi vytvořit nový Validia tým, který bude společně pracovat na tomto světě, dělat ho větší, barevnější a zábavnější pro hráče.
Na Demone probíhá akce Očista aneb válka s lagy, vedena komisařem Lopykem. V rámci této akce se Ggeorg snaží o optimalizaci databáze (perzistence, neboli ukládání trvalých dat postavy). S řemesly si hraje Kosh, který dal dohromady zlatníka a u dalších řemesel zásadním způsobem upravil jejich produkty.

Alhambrie a Arkhalie2 vstoupily do společného projektu pod názvem Mintaka:

Vážení hráči Alhambrie a Arkhalie2!
Máme to potěšení vám všem oznámit, že v nedávné době proběhla diskuze se zástupci projektu Alhambrie a Arkhalie 2 o spojení těchto dvou světů ve snaze vytvořit jeden velký fantasy role playing server. Vzniká říše pod názvem Mintaka, která by měla povstat z kombinace obou současných světů. Tato událost by měla pro českou NWN komunitu znamenat něco podobného jako pro historii lidstva objevení Ameriky. Cílem staro-nového tvůrčího teamu je vytvořit svět, který bude konkurenceschopný jiným online světům i třeba velkým PvP serverům. Zároveň vám chceme nabídnout server založený hlavně na kvalitní RP zábavě, kdy se dokonale vžijete do role svého hrdiny a ne jen postavičky, která je mašinou na lov fragů a stroj, který jen dokola vylepšujete. Rozhodně nebude v novém světě chybět CvC a další zajímavé vychytávky z jiných fantasy her. Navíc je již připravena spousta dalších, neotřelých a zajímavých věcí, které vytvoří z Mintaky originální a velmi kvalitní svět. Velice zajímavě by měl být řešen například spawn NPC postav nebo cestování, ale to je jen malý pohárek z kouzelného lektvaru, který v současné době mícháme. Mimo jiné by měla Mintaka přinést i určité zázemí a kvalitu lidí, kteří se budou snažit starat o vaši zábavu (WB a DM). Díky velikosti teamu, který se nám podařilo dát dohromady by práce na novém světě neměla jen tak ustat a stejně tak by neměl vzniknout nedostatek různorodých Questů pro postavy. V každém případě již více než měsíc se na novém projektu usilovně pracuje a vytváří se.
Hráče obou světů jistě potěší, že převážná většina lokací bude převedena do nového modulu. Zejména povedené lokace Alhambrie a také velká část lokací Arkhalie 2, zejména oblíbený a v současnosti velice žádaný Underdark. V praxi to znamená, že v Mintace bude Benzor i Brosna, Callindra i Devenan a nezmizí WB zásahy, které vyplynuly z konání hráčů (sídla a domky, hroby hráčů a další detaily).
Díky spojení obou skupin se zvedne i kvalita naše technického zázemí. Chceme věnovat pozornost i tomu, aby hra v tomto velkém světě byla co nejvíce plynulá a pokud možno bez velkých lagů. Proto Mintaka poběží na několika serverech, kde každý bude obsahovat část světa. Pro hráče však celý tento proces bude transparentní - v samotné hře to nezaznamenají.
No a teď to co vás jako hráče asi bude zajímat nejvíc – vaše současné postavy v současných světech a to co bude na Mintace. Můžeme všechny ujistit, že jedna věc je na 100% - v žádném případě nebude wipe postav. Dokonce by neměl být ani zásadní wipe předmětů a financí. Jak to celé uděláme nechte zatím prosím na nás.
Toto uveřejnění je takovým naším vstřícným krokem, protože již jsme nechtěli něco před hráči tajit a schovávat. Náš budoucí online svět bude totiž společnou prací WB, DM a hlavně vás hráčů. Jste pro nás nesmírně důležití a vážíme si všech RP hráčů. Proto prosím respektujte v současné době vytíženost všech členů teamů. Nikdo z nás nechce nechat jen tak odpadnout naše současné světy a vše zahodit a přejít na Mintaku (proto také nebude WIPE), ale to všechno přináší ohromné množství práce. Děláme to také kvůli vám. Tak prosím zatím se nepouštějte do zbytečných diskuzí o tom, který svět je lepší, jaký systém výhodnější atd. Hodně by to zdržovalo práce na novém modulu a naším cílem je co nejrychlejší spuštění Mintaky. Přesto pokud budete mít nějaký pro vás zásadní dotaz obracejte se prosím na email mintaka@nwn2.com pokusíme se vaše otázky zodpovědět, byť vás prosíme o trpělivost. A ještě máme jednu prosbu pokračujte nadále v hraní na našich serverech a těšte se na to co vzniká společně s námi, protože my se těšíme neuvěřitelně.
Zatím není určen žádný časový termín, kdy vstoupíte společně s námi do Mintaky. Naše představa je v otázce týdnů maximálně několika měsíců. Pokusíme se přibližně do jednoho měsíce od tohoto prohlášení vydat nové. To by mělo již konkrétněji naznačovat jak bude Mintaka vypadat a poodhalí některé ingredience z toho kouzelného lektvaru, který se připravuje.
Moc děkujeme,
Váš Mintaka Team

Jindragon

27.Březen 2005

Velikonoční novinky začneme děním z velkého fantazy světa World of Warcraft, který prý už má přes 1,5 milionu uživatelů po celém světě. V českých obchodech se po hře jen zaprášilo, stejně tak předplacené karty jsou nedostatkovým zbožím. Pokud si chcete hru koupit, doporučuji si ji objednat na XZONE. Pokud vás hra zajímá určitě si pročtěte Czech Fansite stránky, kde najdete spoustu užitečných informací. Hráči kteří se znají ze serveru NWN Demony vytvořili guildu hráčů World Of Warcraft hrajících na serveru Shadowmoon. Guilda je na straně Aliance a je otevřená všem slušným hráčům. Pokud se chcete do této guildy přihlásit kontaktujte Morfeuse. Pokud vás zajímá co se o WoW povídá na našem foru klikněte sem.
Další bombou je MMORPG Everquest 2. Hra která nemá mezi ONLINE hrami v technickém zpracování žádnou konkurenci. Smutné je že na plné detaily potřebujete opravdu nabušenou mašinku, takže pokud si tuto hru chcete opravdu užít budete muset rozbít vaše prasátko. Podívejte se sem na tři velmi povedená videa ze hry. Recenzi na hru naleznete zde a objednat si ji můžete zde. Pokud si chcete o hře pokecat, nebojte se zavítat na naše forum. Do Freeportu emigrovala velká skupina našich hráčů, takže tam určitě někde potkáte Radeona, Kallara a i toho Krtka.
A teď z5 do říše Neverwinter Nights, která pořád má své věrné hráče. Něco jsem zaslechl že prý každou chvíli má vyjít beta patche 1.66. Jistě si někteří z vás starších pamatují hru z roku 1991 od mistrů z Westwood Studios. Ano přesně tak, mluvím o legendární hře Eye of the Beholder. Rick Francis si pohrál trochu s NWN toolsetem a to co z toho vzešlo si můžete stáhnout zde.
Nové sexy Wbéčko Alex předělalo Alicii, přibylo předměstí a baráčky pro Alicijské bezdomovce, kteří jsou nuceni přespávat na hřbitově, kde je ohrožuji nemrtváci. Silver Lady po malém divadle opustila post DM a counsolor Bullov povýšil. Lopyk si připsal další DM frag a já jsem ze sebe udělal blbce. Sepha je už delší dobu šéfem counselorů. Prý opět bude fungovat realitní kancelář, kde prý došlo k uzavření smlouvy se stavební firmou xelA. Nairen udělal drobnou změnu pravidel, takže čtěte zde. Brzo přidám k pravidlům pro DM, také malou sadu doporučení. Ggeorg přispěl do modulu NPCéčkem Písaříkem pro všechny Alicijské řemeslníky a pomalu objevuje záludnosti scriptování v NWN toolsetu. A nakonec jsem si nechal předělávku XP systému a fragů, provedenou mistrem Lopykem.


Jindragon

21.února 2005

Demona má za sebou již druhý sraz hráčů, DMek, WBéček a EXhoven. Tomuto srazu už dávno předtím než se uskutečnil někdo začal říkat Zimní sraz, snad asi podle tilesetu lokace (sníh, mráz a běžkaři). Lokace se nacházela u Sečské přehrady v celkem rozsáhlém dungu JUNIOR centrum. Já jsem na sraz dorazil, až v sobotu takže mě utekla velká část dobrodružství, které tam rozehráli naše i cizí DMka. Hned po příjezdu jsem byl uvítán kartografem Quixote Starbladem a byla mi darována mapa, to asi abych se neztratil. No nebudu tu vyprávět co se dělo dál, ten kdo tam nebyl ať si přečte forum a stejně tak to platí pro ty co si nepamatují.
Před srazem začala mezi členy Demona týmu menší diskuse o budoucím směřování Demony. Nakonec se ztrhla zuřivá bitva o Demonu a jelikož z bitevního pole všichni kromě Nairena utekli, stal se Nairen velkým šéfem Demony. Dnes byl ustaven nový tým Demony, zde je seznam členů a funkcí:

World & DM Leader:
Nairen

WB Leader:
Lopyk

Admin GameZone:
Nairen & Lopyk

World Builder:
Jindragon, Lopyk, Nairen, Tupoun, Kosh

Craft Protector:
Darion & Kosh

DM
Berta, DarioGVN, Darion, Kosh, Longin, Morfeus, OneIceOne, Radeon, Ran Cernobog, Sepha, Silver Lady, Jindragon, Lopyk, Nairen, Tupoun, Chuanetta

Counselor
Aelwin, Bullov, Rah bin Salam

Webmaster a Admin fora
Jindragon

I přesto, že se uvnitř týmu vedla opravdu zuřivá bitva, kde byla rozkopána nejedna bábovička, někteří WB usilovně pracovali.Tupoun upravil HAKy a vytvořil 50 nových lokacích, které brzo budou importovány do modulu. Můžete se těšit na kompletní předělávku Elfího Ostrova a na pár nových dungeonů. Do deníku postavy byly přeneseny pravidla a popis systému Demony. V kráteru na Planině Démonů vyrostla nová věž, kam byl přestěhován Démnonský krystal, nějací drzí dobrodruzi ho pořád rozbíjeli, což vedlo k zásadním změnám v obraně krystalu.
Pro ochranu vašich postav byla zavedena blokace postav na CDKEY. To znamená že hrát s postavou může pouze ten, kdo má stejný CDKEY jako při registraci postavy, případně kdo se nyní jako první přihlásí pokud CDKEY uložen není.

S Or-Horem jsme provedli upgrade fora z verze 1.3.1 na 2.0.3 Final, na který jsme zakoupili licenci, abychom získali přístup k bezpečnostním záplatám a dalším funkcím.

Jindragon

17.ledna 2005

Zdravím všechny hráče v novém roce a přeji hodně nových dobrodružství. Rok 2004 byl docela dobrý rok. Demona nám za ten rok pěkně vyrostla a hráčů přibylo. Nejvíc ji krmil Lopyk (scripty) , Tupoun (lokace a HAK) , Nairen (NPC, poklady) a i já jsem ji občas hodil nějaký ten drobek. Naši stateční námořníci nás informovali o podivných světech za mořem, kde se rozkládá země, jenž se jmenuje podle bohyně Alhambrie. Dále na východ se z moře tyčí vysoké útesy Arkhalie, kterou obývají velmi divoké bytosti a hned vedle je Arkhalie2 zmítaná válkou ras. Bouře zanesla jednoho našeho dobrodruha na ostrov Validie, plný pracovitých a movitých řemeslníku. Slyšel jsem také o novém zatím neprozkoumaném světě Kandelábrie, další příležitost pro odvážné všehoschopné dobrodruhy. No snad bude tento rok také tak dobrý jako ten předcházející, budem větší a bohatší. Já už se moc těším na rok 2006 ve kterém se v našich obchodech objeví Neverwinter Nights 2. Autoři NWN 2 slibují vylepšení toolsetu a rozšíření ONLINE možností hry a to především větší podporu perzistentních světů. Přečtěte si rozhovor s vývojáři NWN2 zde.

Asi vás zajímá copak se od listopadu nového událo. BioWare nás překvapila novým patchem 1.65, kde šikovní programátoři kupodivu opravili chybu DM klienta, který když se minimalizoval tak umřel. V novém patchi je prý taky velká sada oprav (seznam najdete zde), ale zde si nejsem jistý zda se opravdu jedná o opravy. Měli by jste tam taky najít novou oblohu pro vaše lokace.

O modul Demony se poslední dva měsíce především staral Lopyk. Ve Stromořadu byl otevřen módní salón, v kterém si za nekřesťanský poplatek můžete nalakovat třeba vaši starou rezavou helmu po vašem dědečkovi. Někde na západ od Alicie začali řádit Krysodlaci a Rudé Hory ovládla Changalova banda lupičů a vrahů. Z báby bylinářky se stala obyčejná překupnice výrobků alchymistů. Na serveru Demony byla spuštěna level restrikce na vybavení dobrodruhů, která je kombinovaná s Lopykovou Custom Class Item Level Restriction. Byl předělán spawn nerostů a horníci teď musí být opatrní, jelikož některé rudy vydávají neviditelné, ale smrtící záření. Lopyk upravil kouzla mágů a kleriků na zbraně , přidal do modulu nový systém AI (inteligence) NPC. Mágové zjistili že timestop způsobuje nestabilitu času a není tedy možné po čas této nestability kouzlit další timestopy. Lukařovo řemeslo bylo kompletně předěláno a bylo zrušeno kupované dřevo. Alicijský hlavní zahradník Kopehlinu se zasadil o to, že se zasadilo povícero stromů druhu Olše a Dubu v okolí Alicie. Duby tedy převážně v nedalekých lesích. Lopyk kompletně předělal perzistentní bedny do kterých už lze ukládat plné batohy. V Alicii začal úřadovat realitní agent, který prodává velmi nóbl nemovitosti v centru Alicie. Hraničáři si můžou v obchodu koupit nástroj na stopováni zvěře. Paladin v jednom obchodě najde Paladinský odznak odvahy a Paladinský nástroj najdi zlo.

V Alici se obnovil spolek Ochránců vedený ctihodným Lordem Glorfindelem jako odpověď na zrůstající sílu Démonské armády a nehoráznou drzost rebelů.

Jindragon

28.listopadu 2004 -


Společnost BioWare nabízí ve svém obchodě tři nové Premium Moduly ke stažení. Trochu nepříjemné je, že se musí za modul platit. Tyto moduly mají jakousi ochranu, takže je nelze opravovat ani z nich vyjmout nějaké zajímavé věci a použít je pro svůj modul.
KingMaker (72MB) – V družině tvořenou zbabělým Krysodlakem, zjizvenou Nymfou, vyhnaným Rakshasou vznětlivým Azerem, vypadáš jako jediný normální.. ale opravdu jsi? Vydat se na cestu pomsty, ven za opevněnými hradbami Keep of Cyan. Cesta, která otestuje tvojí věrnost a postaví tě prěd otázku, kde je hranice života a smrti. Aby jsi se dozvěděl pravdu musíš vyhrát trůn.
ShadowGuard (101MB) - Jsi dítětem správce imperiálního města Ghaarak. Tvá podivuhodná práce v Imperiální Akademii zaujala uzavřenou elitní skupinu Imperiálních Agentů ShadowGuard. Pohodlný život v akademii končí a ty budeš řešit záhadu, která leží před tebou. K tomuto modulu dostanete zdarma předělaný Witch's Wake 1: The Fields of Battle.
Neverwinter Nights Deluxe Edition, která obsahuje základní hru Neverwinter Nights, oba datadisky Shadows of Undrentide a Hordes of the Underdark, si můžete objednat v Xzone nebo FunStore za 1199, Kč.
Lopyk nedávno dokončil Epic Quest, který umožňuje postavám přejít na Epic level. Rebelové můžou teď plně využít služeb nechvalně proslulého Alicijského vyhnance Mistra Nekromanta Mortisimuse. Demona na požadavek hráčů přešla na oba NWN datadisky. Od této chvíle je pro připojení k modulu Demony vyžadován datadisk Shadows of Undertide a Hordes of the Underdark.
V sekci Servers najdete popis dvou nových NWN perzistentnich světů a v naší kronice si určitě přečtěte o Alicijském Požárním Sboru.
Pokud čtete naše forum, tak už jistě víte že bylo založeno Sdružení ONLINE zábavy. O tomto sdružení budu zatím informovat na našem foru.

Jindragon

16.října 2004 -


BioWare vydala nový patch 1.64, který obsahuje velké množství novinek, balík oprav starých chyb a balík nových chyb :-). Takže tu máme opravu DM klienta, kde Dmka už můžou rovnou, pomocí creatoru, plnit umístitelné objekty (bedny, truhly). DM můžou přesouvat věci které nelze položit na zem mezi inventářem hráče a jejich vlastním. Podle patch details listu bylo na DM klientovi opraveno několik chyb, škoda ale že se u mě tyto opravy neprojevily.
Do NWN Aurora Toolsetu byly přidány nové scriptovací příkazy a opravené některé chyby u starých scriptovacích příkazů. Teda i tady máme pochybnosti, že něco bylo opraveno. Přibyla podpora pro osm nových vlastních NPC animací. Maximální počet tilesetů byl rozšířen z 24 na 50. Bylo opraveno velké množství chyb v originální kampani. Přidána možnost vypnout na serveru automatický neúspěch, když padne 1. Nastavení v souboru nwnplayer.ini ( [Server Options] "Saving Throw Automatic Failure On 1=1".). Přidána možnost logovat všechny rozhovory hráčů v chat okně (nwnplayer.ini [Game Options] ClientEntireChatWindowLogging=1). Úplný seznam oprav a vylepšení najdete zde.
Atari vydala Platinovou edici NWN, která obsahuje originál NWN + všechny datadisky. DVD komplet si můžete koupit na Xzone za 1599,- Kč.
Tupoun radikálním způsobem opravil všechny HAKy a přidal nový. Můžete zase těšit na kompletní předělávku města Alicie. HAKy jsou rozděleny na jednotlivé tilesety, bytosti, umístitelné objekty, portréty, věci a konfig.hak, který obsahuje 2da soubory. Má to jediný důvod snadný přidávání, odebírání věcí, a zabránění zbytečnému zdvojování (např textur), ale i dalších objektů.
Silver Lady:
Jsou to velmi hezké lokace, některé jsou spojené, jiné přemístěné a kompletně předělané. Přibyl průchod mezi trhem a městem, rezidence se rozrostla, do Slatu budou chodit jen odvážní, stráže mají nový kabátek, hřbitov vypadá jinak, kanály se nám rozrostly a ten kanál pod hradem se zrcadlovitě otočil, Rudá cesta upravena. Prostě nádherná podívaná.
Sepha:
Paráda, to je fakt skvělý. Opět sem zabloudil a to se často nestává.
V naší kronice přibyl nový článek od Belase, kde udělala korektury Janca75.

Jindragon

29. září 2004 -

Na Vaultu jsem našel pár obrázků s připravované druhé verze Fully Rideable Flying Creatures HAKu. Který umožní postavě jezdit na koni, nebo letět na hřbetu divokého draka. GandyCZ přeložil zajímavý modul The Neverwinter Chess (Šachy) CZ. Už je to měsíc po velkém třesku na našem NWN serveru, takže můžeme hodnotit. Jak se projevily radikální změny, které jsme provedli před tím měsícem na Demone? V poslední době jsem pozorně četl forum, občas se připojoval do hry jako DM a sledoval jaká je hratelnost na Demone. Pokud jste ti hráči, kteří se umí bavit a nehledáte za každým rohem nedostatek, pak jste si jistě všimli toho kontrastu. Forum, na kterém by mělo docházet k výměně informací mezi hráči, counselory, WB a DM. Místo toho na našem forum dochází k jakési podivné slovní přestřelce, kde občas přestávám rozumět o co těm lidem vlastně jde. Vypadá to jako kdyby byli někteří hráči posedlí zlým démonem, jenž je nutí napsat ten nejhloupější nic neříkající příspěvek na foru, jehož cílem je jen někoho rozzlobit. Proč by to jinak dělali, no proč by trávili tolik času s něčím co se jim tak nelíbí? A pak tu je svět Demona, kde se k mé velké radosti hraje RP na dobré úrovni, hráči reagují na DM questy a DMka vytváří kvalitní dobrodružství. Většina hráčů je na malé úrovni oblečená do slušivých obleků, vyrobených od zručných řemeslníku. Jejich výbava je většinou prostá, ale sem tam naleznete u jednoho dobrodruha vyjímečnou zbroj nebo magický meč. Obchodníci vykupují věci od řemeslníku a dobrodruhů a pak plně naloženi nejrůznějším zbožím odplouvají na dalekou obchodní cestu do Stromořadu. Ice Frog předělal Očistec, kde se na svém novém trůnu rozvaluje váš oblíbený vysavač úrovně. Nově příchozí postavy se nejdříve objeví na ostrově, na kterém získají základní výbavu a almužnu na nákup nezbytných věcí pro dobrodruha. Zlatník Jan Ring z Alicie vykupuje od dobrodruhů drahé kameny. Zloděj Hamir Chmaták je již opatrnější a obchoduje jen s prověřenou osobou. V obchodě má novou sadu věcí, která se po čas úprav modulu bude průběžně měnit. Rebelský obchod a obchod ve Slatu má v nabídce nový sortiment. Přibylo pár malých questíků. Lopyk připravuje Epic Quest, který bude nutné splnit pro přechod na epickou úroveň. Já pracuji na Lord Questu Zorathuse, kde postava bude bojovat o titul Lorda. Darion a Tass dále upravují, rozšiřují a vylepšují systém řemesel. Lopyk dal dohromady svého miláčka Soketový Systém Zbraní, kde můžete prostřednictvím kováře Mrzouta vylepšovat některé zbraně. Také upravil systém víry, aby bylo pro věřící výhodnější se modlit. Nairen přepsal recepty alchymie a ladí získané zkušenosti za zabitá monstra. Na našem webu došlo k opravě sekce Řemesla, kde přibyl odstavec o tajemném řemesle Alchymistů. V sekci Pravidla najdete nový textík „Pravidla a doporučení pro stavitele světů v NWN toolsetu“, doporučuji aby si tento text přečetli všichni začínající WB. Nezapomeňte dát Demone jedničku s hvězdičkou v naší nové anketě!

Jindragon

29. srpna 2004 -

Společnost Atari oznámila chystané pokračování RPG Neverwinter Nights. Hru připravuje nový vývojový tým Obsidian Entertainment. Jedná se o malou firmičku z Kalifornie, kterou nedávno založilo pět zakladatelů: Feargus Urquhart, Chris Parker, Darren Monahan, Chris Avellone a Chris Jones, kteří pracovali u předních výrobců her (Black Isle Studios, Blizzard Entertainment, Electronic Arts, Neversoft a dalších). Hra bude postavena na D&D 3.5 edici pravidel a na kvalitním epickým příběhu. Tvůrci hry chtějí do NWN2 vložit atmosféru starých RPG her jako byla například Ultima IV. I dvojka se bude hrát po síti , kde budete mít možnost se připojit do hry buď jako hráč, nebo jako Dungeon Master (DM). Vývojáři slibují větší podporu perzistentních světů a také se budou snažit rozšířit maximální počet hráčů připojených k jednomu modulu. Komunita tvořitelů (WB) světů se může těšit na nový toolset, který bude obsahovat spoustu nových vychytávek. A všechno to bude prý hotové v roce 2006, takže můžete začít šetřit :-). Pokud si chcete přečíst rozhovor se zakladatelem Obsidian Entertainment studia, klikněte zde.
Na BioWare stránkách najdete ke stažení nový beta patch 1.64, který obsahuje opravdu velké množství oprav a nových věcí pro stavitelé světů.
Dnes byl na GZ serveru proveden generální úklid, všechny postavy a databáze byly smazány. Na Demone bylo za poslední půl rok provedeno velké množství zásadních změn v herním systému. Poslední technické úpravy na modulu nás přivedli k resetu našeho světa.
Na GameZone se nedávno objevil nový speciál od Nikolase. Brzo se do speciálu přidá redakční systém, takže DM a WB budou moc rychle vkládat důležitá upozornění na web.
Tupoun nedávno do modulu přidal nový hak plný nových umístitelných objektů a dvou nových tilesetů (horský a zimní). Kompletně do nového tilesetu předělal lokace Rudé Hory a Město Rebelů.
Mole připravil nový turnaj "Ztracení Hoši", kde se bude hrát o zajímavé ceny.
Lopyk zásadní způsobem upravil perzistenci, tak že se minimalizovalo použití lagující BioWare Databáze. Zaveden nový systém socketových zbraní. Zcela zásadní jsou změny v oblasti pokladů, pokud najdete opravdu dobrou věc budete o tom ještě týden vyprávět, naopak dost často najdete peníze a drahé kameny, věci na sebe byste měli mít především od řemeslníků. Dále se upravil systém získávání zkušenosti u jednotlivých potvor. Za zabití vámi zatím nepoznané příšery dostanete více zkušenosti nežli za potvory na kterých pacháte genocidu. Zvedla se maximálně dosažitelná úroveň postavy na 30. Ale pozor pokud budete chtít přejít na 21 úroveň, budete muset splnit jeden nebezpečný úkol. Ice frog předělal Očistec, kde použil objekty z nového HAKu. Nově příchozí dostane nějaké peníze navíc od imigračního úředníka. Tondovi se zlepšilo zásobování základní výbavou pro dobrodruhy. A nakonec nám Wyvern vyrobil hudební hak.
Jindragon

4. července 2004 -

První prázdninové dny se opravdu vydařily. V krásném horském prostředí Hostýnských vrchů na jihovýchodní Moravě s excelentně zvládnutou grafikou a doprovodnými efekty (déšť, měsíc, oheň) se konal první sraz rozmanitých bytostí z nehostinného ostrova Demona. A tak se stalo že trpaslík, elf, divoký rebel a hrdý Alicijský občan, odložili svoji zbroj a usedli k jednomu ohni, kde si navzájem vyprávěli veselé historky. Tuto povedenou akcičku připravil Morfeus, nebezpečný rebel a v poslední době velmi aktivní DMko. Na srazu došlo k volbě nového Craft Protectora, který naváže na kvalitní práci Kallara a Harnana. Je to nejznámější řemeslník v Alicii a v širokém okolí, ano novým Craft Protectorem je Tass (Velmistr Krejčí Alicijský).
Na našem foru je v poslední době diskutována nová hra “World of WarCraft“ od firmy Blizzard. Jedná se o MMORPG hru (Massively Multiplayer Online Role Playing Game). Postava hráče plní různé úkoly, bojuje proti nepřátelským bytostem, vytváří družiny s dalšími hráči. Na jednom serveru může hrát kolem tisíce hráčů. Zatím si můžete zkusit zahrát jen betu, ale i ta podle reakce některých hráčů na našem foru je docela dobře hratelná.
Myslím že jsem v předcházejících novinkách zapomněl upozornit na dokončenou češtinu pro druhý datadisk HotU. Češtinu si můžete stáhnout z Adamových stránek.
Silver Lady napsala kompletní popis datadisku HotU. Popis najdete v sekci Hordes of the Underdark. V sekci Pravidla najdete novou verzi pravidel od Krtka, doporučuji přečíst. Demonu poslední měsíce nejvíce upravoval Lopyk (scripty) a Tupoun (lokace). Lopyk implementoval do modulu samoobslužný systém Imigračního úřadu. Hráč má ve svých rukách kontrolu nad svými postavami, nejsou žádné výjimky a v případě odregistrace své postavy dojde k úplnému znemožnění postavy pokračovat v další hře. Také zprovoznil systém víry v boha Oliose, jenž je bohem života a smrti. Je to nový dobrovolný způsob pro hráče, jak zmírnit ztrátu zkušeností v případě smrti a cesty přes očistec a déle možnost, jak změnit přesvědčení postavy.
Jindragon

2. června 2004 -

Zde je krátký výpis oprav, které budou v novém připravovaném patchi 1.63 :

Shifter:
- Problems with server autosaves fixed
- Problems with direct switching between forms fixed
- Missing gargoyle hide added
- Epic Dragon hides now granting +6 DR
Red Dragon disciple:
- Now get correct d12 hit die in epic levels
Pale master:
- Deathless Vigor feat now behaving as it should.
Feats:
- Dev Crit now working with bows
- Fixed to defensive stance becoming permanent under certain conditions
- Death attack sometimes missing feedback strings fixed
Spells:
- Dispel magic code rewritten, among other things it will now take the casters level into account (as it should have)
- Tons and tons of fixes to spellscripts and creature ability scripts.
Scripting commands:
- Added GetPhenoType()
- Added SetPhenoType()
- Optimizations to several scripting commands
- SetSkyBox() added
- SetFogColor() added
- ResistSpell() now working with domain spells/subradial
- ActionCastSpellAt* now working with subradial spells
- DecrementRemainingSpellUses() problem with domain spells fixed
- OnStoreClosed() now working correctly
- Potential crashes in GetFactionBestAC(), GetFactionWorstAC(), GetArmorClassVersus() fixed
- GetCreatureHasTalent() stack underflow fixed
- Added DAMAGE_TYPE_BASE_WEAPON to GetDamageDealtByType()
- Fixes to GetIsImmune().
Custom Content Goodies:
- Added new column to VisualEffects.2da "OrientWithObject",
- Increased the limit on the max number of tilesets from 24 to 50.
- Added support for 8 new custom animation types:
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM3
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM4
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM5
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM6
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM7
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM8
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM9
ANIMATION_LOOPING_CUSTOM10
- Several new pathfinding node types added for custom tileset creators
Game Mechanics:
- You can no longer sell undroppable items.
- Several fixes to the AI include scripts.
- Touch attack code rewritten.
- Several fixes to inventory pages disappearing, items staying gray, etc
- Item properties "Immunity: Damage Type Positive Energy",
"Immunity: Damage Type Negative Energy" fixed
General stuff:
- Optimization to the games resource/memory management
- Several memory leaks fixed
- Security and stability related fixes
- Changes/fixes to the lootable corpse system (i.e. weapons now stay visible until looted)
- Changes to the games behavior to clear all actions when someone joins the party. Potentially problematic actions will still be cleared (to prevent hostility problems), but especially nonhostile actions like rest are not affected anymore
- Game no longer displays "Experience Points Gained: 0" messages.
DM Client:
- Fixes to the DM client (ie. portraits vanishing, quickbar becoming unuseable)
- DMs can now move undroppable (cursed) items between inventories.
- DMs can now drop undroppable (cursed) items.
- Added useful tooltips for all the DM Creator Quickbar buttons.
- Added ability for DMs to create items directly inside placeable
Server Admin goodies
- Bandwith profiling option
- Module description problem fixed
containers (e.g. chests) using the creator.
Finally, Craig just added this the other day, this will make a lot of people happy I guess :
- Added ini setting to nwnplayer.ini [Server Options]
"Saving Throw Automatic Failure On 1=1"

Tak a teď o modulu Demony, který se nám za poslední měsíc pěkně rozrostl. Alicie prošla kompletní rekonstrukcí a blízko Rudých Hor nám vyrostla nová skupina lokací, kde se usídlila banda smrdutých orků. Tyto novinky má na svědomí Tupoun, který také postupně upravuje lokace tak, aby seděly podle čtverečků. Do rebelského města teď vede nová stezka, kde byl použit nový dovednostní systém PHBMoveSkill. Tento systém umožňuje hráčům překonávat různé překážky, například tak že je přeskočí nebo přeplavou. Popis tohoto systému se brzo objeví na našem webu. Tulda pro vás připravil Vlkodlačí doupě, které je plné divokých hladových bestií. Slibovaný Obchodní systém od Lopyka a Tupouna byl v modulu nedávno zprovozněn a v současnosti se ladí podle připomínek hráčů. Pokud máte nějaké připomínky k Obchodnímu systému napište je prosím na forum. To bude asi vše snad jsem na nic nezapomněl. No určitě se mrkněte do vypálené vesnice, které Tupoun dal opravdu hustou atmosféru. Jindragon

10. květen 2004 -

BioWare nedávno prozradilo jméno svého tajného projektu, který už delší dobu připravuje ve své programátorské dílně. Dragon Age, jedná se o klasickou RPG hru, která bude postavena na originálním BioWare fantasy světě. Hra bude předvedena na výstavě E3 gaming convention v LA a také zde bude uveden Polský projekt Zaklínač (Witcher) využívající licencovaný Aurora Engine.

Pro hráče NWN BioWare připravuje Digital Distribution (DD) , jedná se o digitální distribuci rozšíření pro hru NWN. Tedy například, pokud budete chtít nový originální modul od BioWare, stáhnete si ho z webu za malý poplatek. Cena bude vázaná k počtu hracích hodin daného modulu, pravděpodobně to bude 1$ za hodinu hrací doby. BioWare plánuje udělat pro tento druh distribuce modul obsahující perzistentní svět. S modulem si stáhnete i nové rozšíření do hry (hudba, tilesety, příšery, atd) , které budete moc využít pro své moduly.

A teď o našem super modulu :-). Wyvern, který udělal opravdu velký kopec práce kolem perzistence se rozhodl opustit náš vývojový tým a tak se stal hlavním scripterem na Demone Lopyk. Nikolas se pustil do stavby nové haku pro Demonu, který je teď testován. V našem týmu jsou různé názorové proudy, každý WB má na určitou věc jiný názor. Takže tu teď máme tábor zastánců haku a tábor odpůrců, kteří v této chvíli jsou ve válečném stavu, docela mě zajímá jak tato bitka dopadne :-). Snad se brzo dohodnou na nějakém přijatelném kompromisu, který přinese vylepšení našeho modulu. Nikolas také udělal kompletní paletu placeable z haku. WB teď mají více možností dělat lokaci originálnější a zajímavější. Pro obchodníky a řemeslníky byl dokončen obchvat kolem nebezpečného Temného lesa a papaláši v Alicii konečně investovali do osvětlení. Očekáváme že to omezí vzrůstající kriminalitu v našem jinak klidném městě. Lopyk s Tupounem pro vás připravují „Obchodní systém“, který přinese do našeho malého světa nové řemeslo „Obchodník“. Obchodníci budou spolu soutěžit o post nejbohatšího obchodníka, tedy budou se snažit nahrabat co nejvíc zlata. Budou postupovat nebezpečné zámořské cesty, aby mohli zboží které koupí od řemeslníků, dobrodruhů a NPC obchodníku za mořem prodat s pohádkovými zisky. Darion dodělává kuše pro craft a neustále vylepšuje craft systém na Demone. I já jsem po dlouhé době něco udělal :-). Dvě nové lokace najdete na Západní cestě, kde na vás čeká pár nebezpečných nových nestvůr. Opravil jsem sekci Pravidla, kde najdete popis nového XP systému od Lopyka. Jindragon

15. dubna 2004 -

Nedávno vyšel kvalitní balík rozšíření do NWN, který obsahuje otestované a přezkoumané věci od tvůrců z NWN komunity. Ano jedná se o tolik diskutovaný The Community Expansion Pack (CEP), který obsahuje významné rozšíření v těchto oblastech: anatomie, bytosti, umístitelné objekty, zbraně, toolset palety, portréty, opravy tilesetů a rostoucí kolekci dokumentace a tutoriálů. CEP se jednoduše instaluje, používá a je zadarmo!
Upravil jsem portál našich stránek, kde teď najdete odkazy na zajímavé NWN servery. Opravil jsem sekci Downloady, Servers, Pravidla, Links a stále přidávám nové odstavce do Čtvrté Kapitoly o Scriptování. Změnu také najdete v kontaktech, kde přibyla některá nová jména.
Na našem NWN serveru se nedávno konal servis světa, při kterém došlo ke smazání všech databází, znárodnění zlata :-) a výměně věcí. Také se zavedli nová pravidla pro hráče, jednak tu mám dlouho diskutované pravidlo, omezený počet postav na jedno CD-KEY a dále tu jsou dvě nová pravidla na volné místo v inventáři a pravidlo vyčkání při opuštění hry a následném přihlášení. Prosím přečtěte si pozorně nová pravidla zde.
V modulu se především v poslední době ladila perzistence, například se předělal systém generování databáze. Lopyk dal dohromady kompletní systém hlídání počtu postav na CD-KEY. Darion opravil některý spawn NPC a dále intenzivně pracuje na craftu, kde došlo především k zásadní opravě imunit a redukcí u některých velmi silných craftových věcí. Došlo také k důležité opravě Kostlivce v Očistci, který už nedává postavám pod 10 level krystal a byl opraven krystal života tak aby se sním nedalo obchodovat. Lopyk opravil full heal pro NPC, tak že se pro ně aplikuje ihned, pro PC se nic nezměnilo :-). V Alici je nový strážný, který si říká Hugo a prý má něco proti rebelům. Došlo ke zrušení té nenáviděné penalizace při loginu. Byl zrušen craft token a nahrazen dokonalejším systémem. Další věci se vylepšují a připravují právě teď, takže na Demoně se neustále pracuje, nové super lokace jsou na cestě! :-)

Jindragon

19.březen 2004 -

Překlad datadisku Hordes of the Underdark se pomalu blíží ke konci. Na Adamových stránkách si můžete stáhnout již čtvrtou betaverzi češtiny. Pokud naleznete chyby, nebojte se je poslat Adamovi emailem nebo je popsat v diskusi.
Na naše stránky nedávno přispěl Or-Horo, který vytvořil dva velmi kvalitní tutorialy pro stavitele světů. Nové přispěvky najdete v naší Kronice a do sekce Servers jsem přidal stručný popis nově vznikajicích perzistentních modulů. Sekci Status serveru jsem nahradil sekcí NWN Chat, jedná se o jednoduchý chat, kde si můžete pokecat.
Nejžhavější novinkou na stránkách Neverwinter Vault je hakpack koní na kterých lze jezdit. Jedná se zatím o beta verzi, která obsahuje modely a scripty a je limitována pro elfy, trpaslíky a lidi. Všechny modely ještě nemají dokončenou animaci, na tom autoři ještě pracují. Jen hlavní soubojové animace jsou zatím implementované.
Pokud jste už někde slyšeli o projektech Validia a Lorien a zajímá vás víc, nezapomeňte se podívat na jejich stránky.
Demona běží na novém serveru a v poslední době má i víc hráčů. Potíže s lagy nový server nevyřešil, takže se pokusíme vyzkoumat copak ty ošklivé lagy způsobuje. Jaro přineslo do modulu Demony vichřici v podobě Wyverna a Lopyka. Wyvern zásadně předělal perzistenci a věci s tím spojené a Lopyk, který nás všechny překvapil svou kvalitní prací, předělal některé velmi kritizované scripty a optimalizoval některé staré nedokonalé scripty. Harnan Bliss tvrdě pracuje na craftu, který pod jeho rukou se rychlým tempem rozšiřuje a zdokonaluje. Díky Axlothovi budou moc PC bydlet ve svém vlastním domečku a vybavit si ho podle svých představ a možností. Mole i když nám slíbil, že už v životě nesáhne na toolset pro Demonu a nebude nám to tu kazit :-), tak přesto kompletně opravil věci Dámy. Takže zas máte důvod se nechat vysát, jelikož věcičky Dámy jsou teď mnohem dokonalejší.

Jindragon

18.února 2004 -

Pozor! Příští týden se bude v některých obchodech prodávat NWN za pár stovek! Hru si už teď můžete předobjednat na Xzone za 559,- Kč nebo na Funstore za 599,-Kč. Tak honem ať můžete pařit na Demone!
Na našich stránkách se neustále pracuje. Opravil jsem sekce FAQ, Pravidla, Řemesla, Servers, Downloady a Links. Stále pracuji na čtvrté kapitole scriptování a Mole připravuje další kapitolu. Pavel nám zprovoznil nové forum Invision Power Board, které nemá žádné chyby a jeho administrace je opravdu luxusní. Já jsem pak předělal vzhled a vytvořil kategorie, fora a skupiny uživatelů. Docela drsná robota, no snad se vám výsledek líbí. Staré forum jsem zamknul, takže si ho můžete jen prohlížet.
Brzo vám váš NWN updater nabídne ke stažení patch 1.62, který bude obsahovat pár herních vylepšení. Pokud vás zajímá co tam bude zajímavého, tak to čtete správné stránky!
Patch 1.62 bude obsahovat:
Vylepšení ve hře:
- Přidány nové emoce do emotes menu (číst, pít lektvar, meditovat, modlit se, sednout si na zem, spadnout na zem dopředu, spadnout na zem dozadu).
- Přidána nová potvora Sea Hag (obsahuje model, vzor, hlas, speciální schopnosti a portrét).
- Přidána bouřlivá obloha.
- Multiplayer podpora pro vlastní dialogové tabulky (talk tables) (automatické stahovaní vlastních “tlk” souborů).
DM Klient:
- Přidáno potvrzovací dialogové okno pro DM "Jump All Players to Point" (přesun všech hráčů na určené místo).
- Pokud DM vytvoří placeable (objekt, například truhla), bude takto vytvořený objekt obrácen čelem k DM.
- DM budou moc znovu útočit na věci.

Něco jsem vám volně přeložil z BioWare fora:
David Gaider - Design, BioWare corp.
Nedávno jsem se zeptal Craiga, co by to dalo za práci přidat do NWN koně na kterých lze jezdit. Craig začal mačkat svou hlavu a vyluzoval při tom velmi nepříjemné zvuky. Bylo to trochu zneklidňující.
Nebyl bych proti dobrému modelu koně na kterém lze jezdit nebo ne…ale umíte si představit ten zmatek? Bože odpust těmto lidem, kteří nevědí jak může být těžké osedlat tyto potvory a ať určitě najdou jejich cestu sem nakonec. Ale jste vedeni dobře… je tu pár dobrých modelů koně, které lze najít na NWVault.
Hele, podívej, létající kotě! *plác*

V modulu Demona se dělá velká úprava craftu. Pomalinku se nám obydluje město rebelů a tím se nám oživila PvP hra. Brzo se objeví v modulu nová questová postava, která bude provádět své morbidní pokusy pod městem rebelů. Pro Demonu začali tvořit lokace newbie stavitelé světů z řad hráčů, kteří určitě zpestří hru novými originálními nápady a přístupy.

Jindragon

Nahoru
Starší novinky