Aktualita Dragon Hammer 2
Datum: 14.04.2012, 08:21:10
Téma: Novinky z NWN světů


SamElanius píše:
Zdravim vsechny fanousky projektu DragonHammer 2,
nedavno probehlo setkani World Builder teamu jehoz hlavnim tematem byl osud a dalsi vyvoj modulu. S ohledem na uplynuly cas team rozhodl, ze je potreba s praci vyrazne pohnout. Team si stanovil za cil dokoncit modul do funkcni podoby nejpozdeji do 1. cervence 2012. Pokud tento cil team nesplni pak bylo rozhodnuto ze dojde zastaveni celeho projektu DragonHammer 2. Zaroven si team zrekapituloval sve ukoly a shrnul soucasny stav jiz hotove prace. Zaver z tohoto setkani je verejny prostrednictvim teto zpravy.

Co je HOTOVO z nejzajimavejsich soucasti modulu:
- od zakladu nove nakodovany system craftu s animacemi vytvoreny pro potreby modulu a podporujici spolupraci hracu
- system ziskavani zkusenosti za cas
- upraveny system smrti navrzeny pro RP potreby modulu neztrhavajici jiz ziskane XP ale naopak docasne pozastavujici ziskavani dalsich.
- system teplot podporujici RP zazitek ze hry
- dynamicke stridani vzhledu krajiny podle rocniho obdobi provazane s teplotnim systemem tam kde je takovato zmena ocekavana odbouravajici standardni staticky vzhled lokaci
 (lokace se budou meni podle ingame kalendare v rezimu jaro, leto, podzim, zima)
- system potreb (hlad, zizen, unava a opotrebeni veci) navrzeny primo pro potreby modulu
- Podtemno s vlastnim hlavnim mestem pro zkusene a narocne hrace kteri touzi zazit na vlastni kuzi zivot a zvyky drowu v uzasnem prostredi se skvele vykreslenou atmosferou Temnych risi.
- pridany system odbornosti pridavajici nove featy na ovladani emoci, systemu hry, zabezpeceni uctu bez doprovodnych animaci kazicich pozitek ze hry
- perzistence truhel navrzena s ohledem na nedostatky integrovaneho chovani NWN tak aby byla kompaktni a odolna vuci chybam
- system dynamickych obchodu vytvoreny pro potreby modulu a provazany s craftem - hraci si budou moci sve craftovane vyrobky vlozit k NPC obchodnikum
a nabizet je tak ke koupi ostatnim hracum
- bankovni system (vklady, vybery, uroceni, seky, ztraty, ...)
- system pronajmu nemovitosti
- system rozdelujici spawn NPC na den/noc (prepadeni, oblastni vyskyt ruznych druho zvere, ...)
- system prepadeni pri odpocinku ci cestovani v zavislosti na oblasti kde se hrac nachazi
- system nastenek pro komunikaci mezi postavami ci NPC (inzeraty, vzkazy, oznameni, ...)
- prepracovany system podporujici kone pro hrace
- system reakci a hlasek NPC na deni okolo
- tilesety s narocnym a presto dech beroucim terenem

Co ZBYVA z dulezitych soucasti modulu dokoncit:
- prepracovane lokace
- NPC navazujici na jednotlive lokace (tabory, doupata, ...)
- dokonceni realii sveta

Jak je ze seznamu patrne tak zbyva jiz posledni krucek k dokonceni modulu. Pokud se drivejsi betatesteri divi proc zbyvaji zrovna lokace, pak je to proto, ze doslo k velkym zmenam ktere se tykali prave systemu rocnich obdobi. Toto ma za nasledek potrebu vytvoreni lokaci tak, aby mohl tento system spravne fungovat. V soucasne dobe tedy World Builderi Darmian, Ertai, Haho2 a SamElanius pracuji na dokonceni jadra modulu podle mapy, jez je ve finalni podobne pripravena poskytnout hracum silne a skvele zazitky.

S pozdravem
SamElanius





Tento článek najdete na Sdružení ONLINE zábavy
http://www.neverwinter.cz

Adresa tohoto článku je:
http://www.neverwinter.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=657