Zklamání hráčů Neverwinter
Datum: 18.10.2011, 15:18:23
Téma: Co se kde šustlo


Článek "Big Changes to Cryptic's Neverwinter", o kterém jsem vás informoval v článku "Střepy ze světa online her 2011" vyvolal mezi hráči a fanoušky her na hrdiny velké zklamání. Dokládá to hromada zklamaných příspěvků na diskusním fóru nové hry. Skutečně to zatím nevypadá moc dobře, podle toho co se v článku píše, bude nová Neverwinter hra více akční a bude podobná hře Vindictus. Aby bylo moje zpravodajství o nové hře vyvážené, přináším vám překlad příspěvku od "h2orat" z Cryptic týmu, kde reaguje na flame, který po zveřejnění tohoto článku na fóru nastal.

H2orat píše:

Po přečtení tak trochu vágního článku na IGN a vaší zpětné vazby jsem se rozhodl, že sem hodím pár svých myšlenek:

1: Herní systém nové hry není jako Vindictus nebo Zaklínač, kde je všechno "twitch based" (akční základ), ale je více kombinací hry Dragon Age 2 s originální NWN. Nejsou zde automatické útoky, takže vaše základní útoky jsou kontrolovány pomocí klikáním myši a vaše hlavní velké útoky máte v hot baru jako v NWN nebo v typickém RPG. Ještě jednou, podstatné zrychlení je ve vašich základních útocích, které kontrolujete pomocí klikání myši, místo čekání na hot bar cooldown, a tak teď můžete být součástí akčního boje. Výsledkem je více akční herní styl místo čekaní na váš cooldown.

2: Foundry(toolset) bude stále velkou součástí vaší hry, podle toho jak moc budete tento nástroj používat. Těším se na to, až uvidím co dokážou vytvořit, pomocí tohoto nástroje, staří tvůrci NWN modulů. 

3: Jestliže hrajete NWN online na PW severech s více jak pěti hráči, hádám že to co hrajte je MMO (nebál bych se této stránky). Pořád budete moc omezit počet hráčů, Cryptic pracuje na řešení pro Foundry, které umožní hráčům vytvořit vlastní osobní dobrodružství pro omezený výběr hráčů, přátel nebo členů guild a tak budete moci zamezit MMO záplavě. O této funkci přineseme později více informací.
 
4: Video v článku neukazuje raid, ale pár hráčů bojujících proti většímu počtu NPC (armáda Neverwinter) a bránící Neverwinter proti útoku. V podstatě se jedná o událost ve hře. Také představuje NPC Sgt. Knox, kterého poznáte ve hře.

5: Stále budete moci postavit partu z pěti hráčů (a to buď z živých přátel a nebo NPC pomocníků(henchmen), nebo zadržte svůj dech, dáte se dohromady se skupinou cizinců). Bude na vás s kým budete chtít hrát.

6: Nebudete muset platit měsíční poplatek (Vím že většina z vás je kvůli tomu znepokojena).






Tento článek najdete na Sdružení ONLINE zábavy
http://www.neverwinter.cz

Adresa tohoto článku je:
http://www.neverwinter.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=646