Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Aktualita Dragon Hammer 2
Posted on 14.04.2012, 09:21:10
Téma: Novinky z NWN světů
Novinky z NWN světůSamElanius píše:
Zdravim vsechny fanousky projektu DragonHammer 2,
nedavno probehlo setkani World Builder teamu jehoz hlavnim tematem byl osud a dalsi vyvoj modulu. S ohledem na uplynuly cas team rozhodl, ze je potreba s praci vyrazne pohnout. Team si stanovil za cil dokoncit modul do funkcni podoby nejpozdeji do 1. cervence 2012. Pokud tento cil team nesplni pak bylo rozhodnuto ze dojde zastaveni celeho projektu DragonHammer 2. Zaroven si team zrekapituloval sve ukoly a shrnul soucasny stav jiz hotove prace. Zaver z tohoto setkani je verejny prostrednictvim teto zpravy.

Co je HOTOVO z nejzajimavejsich soucasti modulu:
- od zakladu nove nakodovany system craftu s animacemi vytvoreny pro potreby modulu a podporujici spolupraci hracu
- system ziskavani zkusenosti za cas
- upraveny system smrti navrzeny pro RP potreby modulu neztrhavajici jiz ziskane XP ale naopak docasne pozastavujici ziskavani dalsich.
- system teplot podporujici RP zazitek ze hry
- dynamicke stridani vzhledu krajiny podle rocniho obdobi provazane s teplotnim systemem tam kde je takovato zmena ocekavana odbouravajici standardni staticky vzhled lokaci
 (lokace se budou meni podle ingame kalendare v rezimu jaro, leto, podzim, zima)
- system potreb (hlad, zizen, unava a opotrebeni veci) navrzeny primo pro potreby modulu
- Podtemno s vlastnim hlavnim mestem pro zkusene a narocne hrace kteri touzi zazit na vlastni kuzi zivot a zvyky drowu v uzasnem prostredi se skvele vykreslenou atmosferou Temnych risi.
- pridany system odbornosti pridavajici nove featy na ovladani emoci, systemu hry, zabezpeceni uctu bez doprovodnych animaci kazicich pozitek ze hry
- perzistence truhel navrzena s ohledem na nedostatky integrovaneho chovani NWN tak aby byla kompaktni a odolna vuci chybam
- system dynamickych obchodu vytvoreny pro potreby modulu a provazany s craftem - hraci si budou moci sve craftovane vyrobky vlozit k NPC obchodnikum
a nabizet je tak ke koupi ostatnim hracum
- bankovni system (vklady, vybery, uroceni, seky, ztraty, ...)
- system pronajmu nemovitosti
- system rozdelujici spawn NPC na den/noc (prepadeni, oblastni vyskyt ruznych druho zvere, ...)
- system prepadeni pri odpocinku ci cestovani v zavislosti na oblasti kde se hrac nachazi
- system nastenek pro komunikaci mezi postavami ci NPC (inzeraty, vzkazy, oznameni, ...)
- prepracovany system podporujici kone pro hrace
- system reakci a hlasek NPC na deni okolo
- tilesety s narocnym a presto dech beroucim terenem

Co ZBYVA z dulezitych soucasti modulu dokoncit:
- prepracovane lokace
- NPC navazujici na jednotlive lokace (tabory, doupata, ...)
- dokonceni realii sveta

Jak je ze seznamu patrne tak zbyva jiz posledni krucek k dokonceni modulu. Pokud se drivejsi betatesteri divi proc zbyvaji zrovna lokace, pak je to proto, ze doslo k velkym zmenam ktere se tykali prave systemu rocnich obdobi. Toto ma za nasledek potrebu vytvoreni lokaci tak, aby mohl tento system spravne fungovat. V soucasne dobe tedy World Builderi Darmian, Ertai, Haho2 a SamElanius pracuji na dokonceni jadra modulu podle mapy, jez je ve finalni podobne pripravena poskytnout hracum silne a skvele zazitky.

S pozdravem
SamElanius

 
Příbuzné odkazy
· Více o Novinky z NWN světů
· Novinky od Jindragon


Nejčtenější článek v Novinky z NWN světů:
Perzistentní světy (5.díl)


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 4.83
Hlasů: 6


Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Související témata

Neverwinter NightsNeverwinter Nights 2

Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund