Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka...
Posted on 12.11.2006, 15:33:44
Téma: Neverwinter Nights 2
Neverwinter Nights 2
Asi většina z nás, kdo by se chtěli do NWN2 pustit naplno si klade podobnou otázku. Jít do toho nebo nejít. Určitě, singleplayer nabízí skvělou kampaň, která vás rychle vtáhne do děje a docela jí hltáte. Musím uznat, že se jim to povedlo, protože já jsem velmi zhýčkaný hráč a mě jen tak něco nenadchne. Mnoho z nás se shodne na tom, že NWN1 bohužel ve své single verzi nepatřila mezi moc povedené hry (i když na druhou stranu je spousta hráčů zase spokojených).

Já se ale zabývám otázkou...


...jestli má smysl se pouštět do tvorby PW světa na platformě NWN2. Ti z vás, kdo měli možnost si už všechno alespoň zběžně osahat, tak chrlíte spousty výhrad, které jsou určitě opodstatněné:

- Příliš vysoké nároky na hardware (ani hráči s lepšími sestavami si moc výskat nemohou)
- Nedostatek variací při tvorbě postavy (zejména hlavy, těch je žalostně málo)
- Toolset neobsahuje žádné Wizardy (průvodce tvorbou)
- Chybí kvalitní preview pro tvorbu itemů a NPC.
- Toolset je velice složitý a komplikovaný
- Je potřeba se učit hodně věcí znovu (protože jsou jiné)
- Práce s Toolsetem bude vyžadovat mnohem více času než v NWN1
- Zatím má hra plno bugů (které budou sice časem odstraněny, ale nějaký čas to přesto potrvá)
- Toolset neobsahuje všechno to, co nám nabízejí v NWN1 haky (zase potrvá nějaký čas, než budeme mít haky i v NWN2)
- Chybí zatím spousta dokumentace, materiálu a utilit pro práci v NWN2
- Zatím toho není mnoho známo o limitech hry a je možné, že limity budou tak vysoké, že nebude možno pracovat s NWN2 tak, jako bylo možno s NWN1
- Není zatím platforma pro Linux

Těch nevýhod je opravdu hodně. Někteří jsou hrou vyloženě zklamáni, jiní přinejmenším rozčarovaní. Na druhou stranu je tu zase spousta výhod, které jsou na první pohled patrné:
- Grafika je mnohem lepší po všech stránkách a nevypadá špatně (můžete namítnout, že to není všechno, ale na druhou stranu, každá stará hra se jednou okouká a lidi budou chtít zkusit něco nového)
- Hra má přinejmenším převážnou většinu všech featur, které mělo NWN1 s posledním datadiskem a především featur určených k tvorbě (databáze pro perzistenci, všechny default Bioware skripty a nové věci jako parametry v dialozích například).
- Toolset umožňuje vytvářet mnohem lepší lokace hlavně díky hightmaps narozdíl od NWN1, kde byly pouze tilesets.
- NWN2 má plnou podporu, zatímco u NWN1 podpora prakticky končí. Budou se dále vyvíjet nové patche, opravovat bugy, dělat datadisky atd. Takže NWN2 sice stojí teprve na začátku, ale má určitě velkou budoucnost. Ne. NWN1 bych určitě nechtěl odepsat, protože věřím tomu, že ještě několik let budou paralelně existovat PW v NWN1 a jejich WB budou stále vytvářet nový custom obsah. Přesto, spousta lidí, kteří něco umí se přeorientuje už na NWN2, který slibuje více možností.

Já osobně si určitě zkusím dohrát minimálně kampaň NWN2, protože mě opravdu dostala. Udělám si na to celkový obrázek a buď ještě do konce tohoto roku nebo začátkem příštího roku bych se pustil na plno do tvorby. Měl jsem to v plánu dříve, ale hra vychází u nás bohužel s více jak dvou-měsíčním zpožděním a já bych si chtěl počkat až se vychytá několik prvotních nepříjemných bugů. Patche zatím vycházejí pomalu každý týden, takže je to tu tak trochu jako blázinec. Mezitím si budu vytvářet potřebnou dokumentaci a probírat materiály, které jsou již k dispozici na nwvaultu.

Určitě bych chtěl říct, aby lidi, které NWN2 trochu odradila hned na začátku neztráceli naději. NWN1 ještě po roce vypadala hrozně. Těch chyb, velká nestabilita (pořád to padalo, padalo a padalo), spousta skriptů nefungovalo vůbec nebo jinak, než měly. Některé věci se opravily až po dvou letech. A ještě rok po vydání neexistovaly haky, pak byl jen jeden a teprve s prvním datadiskem SoU přibyla možnost mít haků více. A mohl bych pokračovat. A přesto tenkrát lidi té hře věřili a potýkali se s tím.

Pokud byste se i vy rádi připojili do tvorby v NWN2, tak vám doporučuji navštívit stránky projektu Alhambrie 2, Cormyr nebo forum SOZ, kde se připravuje PW s pracovním názvem Questík.

 
Příbuzné odkazy
· Více o Neverwinter Nights 2
· Novinky od Brudrafon


Nejčtenější článek v Neverwinter Nights 2:
Český překlad NWN2


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 3.28
Hlasů: 7


Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Související témata

Neverwinter Nights 2


Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 12.11.2006, 15:54:40
(O uživateli )
Prijde mi velmi usmevne vypocitavat u nove vydane hry vyhody typu "grafika je lepci" ci "hra ma stejne featry jako NWN1". Smarja jeste aby tomu bylo naopak, ne? No ale nelzlob se na me, ale neni to ZATRACENE malo? Neco novyho tam jako je? Co takhle otevrit oci a kouknout se kolem sebe? Doba pokrocila a kdyz tak vychvalujes uzasnou grafiku, tak me zas prijde ve srovnani s jinejma novejma hrama dost uboha. A ma cenu se poustet do tvorby PW svetu? No, kdyz uz to vzdal i optimista Tupoun, tak asi je to asi vazne vetsi sragora nez kdokoliv cekal.

Do tyhle hry investuju penize tak mozna az za nekolik let, az bude vydanej treti datadisk a opraveny vsechny blbosti co tam jsou. Otazkou je, jestli uz tou dobou nebude na svete tucet lepsich her.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Tupoun v 12.11.2006, 16:28:31
(O uživateli )
Zdárek,

"optimista" Tupoun to nevzdal. Jak sem se vyjádřil někde na začátku toho svýho brekotu tady, tak tam píšu, že to budu muset všechno přetexturovat (+udělat jinak trávu, změnit terén v tom co jsem už udělal, atd.).

Takže - negativa:
1. fakt mě štve toolset, skoro vším (uživatelsky a obsahově velmi nepřívětivý - viz průvodci, náhledy, atd.), nelze o něm ani v prodejní verzi než prohlásit, že to je "beta", ale spíš ňáká "delta" verze,
2. fakt má oproti v současnosti vydávanejm, ale i už dávno vydanejm! (zas ten muj Oblivion :)) hrám hodně pokulhávající grafiku,
3. náročnost enginu na výkon neodpovídá tomu, co mi to ukazuje na obrazovce.
4. UI - ovládání jako takový se musí zlepšit do PW světa. Nejde mi o rozmístnění jednostlivých věciček, ale jejich rychlou dostupnost v PW světě - emoce atd.

Závěr v současný podobě je podpora tvorby PW spíš symbolická (sem optimista do budoucnosti)

Takže - pozitíva.
Jednoznačně skvělej singl (NWN1 jsem sice dohrál, ale nenechalo to ve mě nějakej extra zážitek. SoU mě nebral vůbec, ale dohrál jsem ho. HotU vcelku šel a měl dle mýho atmosféru). V NWN2 mě příběh zatím bere a po dlouhý době sem do něj vcelku zažranej, nehledě na to, že mi to připadá strašně dlouhý - teprve se po X dnech neustálýho :) hraní dospěl ke kapitole 2.
Závěr, singl za to rozhodně stojí.

Tupoun v.r.

PS: Dětku, dej sem pětku, starej zmetku, nech Anetku!




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal SilverLady v 12.11.2006, 16:43:09
(O uživateli )
nevím, jestli to má vysoké nároky na HW, ale já hraji v rozlišení 1400*900 a vše na max i zapnutou vodu, a zatím to jede. Ale asi počkám, až se dostanu do graficky náročnější lokace.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Radeon v 12.11.2006, 16:47:07
(O uživateli ) http://www.falloutlarp.com
Ja t tomhle souhlasim s Or-Horem a Jindrou, mozna je to proto, ze sem taky zazil ty zacatky jednicky a vim jak moc mela ta hra daleko k tomu, co je z ni dneska. Na zacatku byla podpora pro perzistentni svety naprosto nulova. A stejne to asi bude u dvojky, taky si musite uvedomit ze je to uplne jina hra a necekat neco 2x lepsiho nez je nwn1.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 12.11.2006, 22:20:37
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Ja jsem si vcera udelal upgrade compu, nainstaloval NWN 2 a nemuzu si pomoc, jsem porad optimista! Me ta hra bezi naprosto suprove na plne detaily a bez lagu, proste nechapu proc to nekterym Intelakum nebezi ;). 
Prosel jsem tutorial a ted jsem na ceste do mesta Neverwinter, mam tam odnest nejakou stribrnou blbost nebo co. Pribeh je proste super!!!
Ano uzivatelske rozhrani je trochu neohrabane, ale to se urcite doladi. Nedostatky v toolsetu se take brzo opravi a toolset urcite projde nejakym doladenim. Pri mem listovani na foru BioWare,  to vypada na velmi vstricny pristup vyvojaru Obsidianu k NWN komunite.

Opravdu me pripada legracni, jak tady nekteri lidi nad NWN 2 lamou hul, kvuli totalnim hloupostem. Pred ctyrmi roky kdyz jsem zacal stavet  Demonu, nebyla pro NWN vubec zadna podpora pro perzistentni svety! A BioWare dlouho odolavalo tlakum NWN komunity na aspon nejaka mala vylepseni. Napriklad perzistence(databaze), byla uspokojive vyresena az po vice jak pul rok od vydani hry NWN 1. DM klient by nehorazne zabugovanej, takze byl dlouhou dobu nepouzitelnej, sposty veci proste nesla.

A ted se zeptam, pokud nebylo par nadsencu, kteri by se nesnazili a nedali sva srdce a svoji energii do tvorby svetu v dobe, kdy pro to nebyly prakticky zadne podminky, kde by dnes NWN komunita byla a kde by jsme byly my. Myslim ze velke veci vznikaji v odvazne mysli a proto rikam budme odvazni, nenechme se zastrasit prekazkami, ktere se nam stavi do cesty. Pojdme  se splecne vydat na dalsi nebezpecne dobrodruzstvi s nejistym vysledkem, vytvorme nove svety v NWN 2 toolsetu!!!
Z ceho sakra mate strach?!!!




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 12.11.2006, 23:28:55
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
- NWN 2 je urcite mnohem dal nez bylo NWN 1 pred lety, onu uz jen tim ze vyvojari o nejake podpore pro perzistentni svety mluvi.
- MMORPG je uplne o necem jinem, NWN zaujme vsechny hrace, kteri davaji prednost malemu svetu, jenz muze svou hrou nebo primo tim ze se zapoji do stavby sveta, nejakym zpusobem ovlivnit. Ano s nastupem WoW se musi i NWN komunita prispusobit potrebam moderniho online hrace. Perzistentni svety v NWN budou muset nabidnout neco co v MMORPG hrac nenajde.
- NWN 2 toolset ma sposty novych moznosti, ktere umoznuji daleko vetsi moznosti modifikaci hry, prave toolset doznal nejvic zmen. Pravdou je ze je slozitejsi a ze ma spousty brouku, ktere bude muset Obsidian vychat, pokud nechce na sebe privolat hnev NWN fanousku. "Neprehlednost" no nevim co presne se tim mysli, ale je jasne  ze to co je slozitejsi a umi vic veci asi nebude jednoduche a na prvni pohled prehledne. Chce to nejdrive zkusit si s tim trosku pohrat a pripadne si to nejak ohnout podle svych predstav.
- NWN 2 urcite zadna sragora neni, naopak jedna se o velmi kvalitni hru, ktera se dobre prodava a recenze jsou na ni celkem pozitivni. Kritika prichazi jen z rad nekterych fandu, kteri asi cekali nejaky zazrak.
- NWN 2 je jednoznacne nadprumerna hra, ktera ma daleko od zazraku, ale rozhodne to neni propadak a pokud nam Atari nezkrachuje, tak se muzem dockat i doladeni toolsetu, DM klienta a podpory pro perzistentni svety.
- nebude to zitra ani za tyden, ale do pul roka(velmi optimisticka predpoved) nebo do roka(optimisticka predpoved) tu budem mit nejmene tri NWN2 perzistentni svety a zajima me co budou pak rikat ti hrdinove co tu hazou sve mece do prachu a otaceji se k NWN2 zady!




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Sallow v 12.11.2006, 23:54:33
(O uživateli )
K pozitivum hry bych rozhodne pridal pravidla 3.5 edice D&D. Nova povolani, 4-multiclassy (ave building ;)), kouzla, featy, atd. (hodne veci tam je udelana logicteji - tower shiled konecne dostava svemu jmenu: +4 k AC, -2 k hit, je na nej potreba zvlastni feat a konecne vypada, ze se za nej muze cela postava schovat).

Ohledne toho vykonu - v Neverwinteru a nekterych obzvlaste bohatych interierech jde fps hodne dolu, takze se "nechte prekvapit" ;)




Engine (Skóre: 1)
poslal Enkidu2 v 13.11.2006, 08:44:29
(O uživateli )
Jak vas tak ctu, tak zacinam propadat panice. Jak je na tom teda engine? Je to takova bida jako u jednicky?
Tim myslim, ze kdyz se zapne NWN jedna tak teplota procesoru okamzite stoupne o 10 - 30 stupnu v zavislosti na kvalite vetraku.

A jinak bych se toho nebal. Akorat s tvorenim PWcka bych byt vama pockal, az budou mit vsichni dohrany singl, budou szity s ovladanim a bude se vedet, ze to funguje.

Nezkousel ste nekdo udelat nejaky mensi modul a pripojit k nemu tak 10+ hracu, co by se bustovali v jedne lokaci, bojovali a jeste tam musi byt spawn nejaky bestii? Zajimalo by me, jak moc to zatizi PC.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal mantor v 13.11.2006, 10:29:17
(O uživateli )
No podla mna je docela smutne , ked je nova hra po vydani vyrazne zaostava za momentalnym stavom NWN1, teda ak neratame grafiku, takmer vo vsetkom, a aj za tu grafiku sa dost kruto plati.
Jedine stastie NWN, je , ze v podstate vo svojom segmente nema konkurenciu, neexistuje nic s podobnym konceptom , moznosti tvorby vlastneho multiplay modulu s DM podporou. Ak by bolo , obavam sa , ze by Atari skoncilo s tymto pristupom neslavne.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 10:53:09
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
No Sepho ja zas myslim ze to prehanis s tou kritikou a ne trosku ale hodne ;).
Znovu rikam me ta hra bezi prakticky bez lagu(mozna ze by snazivej hnidopich neco nasel) a to hned po instalaci hry, nemusel jsem nic vypinat a nic konfigurovat, sic jsem provedl v sobotu upgrade compu, nejedna se o nadupanou masinu. Takze nechapu jak to nekomu, kdo ma Intela Core Duo muze behat hure nez me, mozna ze Intel je sragora ze? Nebo proste si neumite nakonfiguravat svuj stroj a nebo mate pokazeny winy? Nebo proste hrajete uplne jinou hru nez ja;). Jestli mi neverite, muzete me nastivit a ukazi vam jak me to suprove plynule jede.

Co se tyce singlu lidi si ho vetsinou chvali.
Problem je s toolsete, DM klientem a podporou PW. Nechapu co je na tom divneho. Atari potrebovala rychle penize proto nastavila jasny priority, dodelat singl originalni kampan, ostatni se doladi pozdeji. Ja v tom nevidim problem, pokud by jste si pozorne cetli moje prispevky, tak o vsem jsem informaval. A nekolikrat jsem tu zduraznoval, ze v pocatcich hra nebude uplne hotova z pohledu PW. Pokud si nekdo predstavoval ze si hru koupi a hned bude moci hrat PW svety, tak se nutne musel zklamat. Pokud ale pristupujete k NWN 2 realisticky muselo vam byt jasne podle poslednich zprav jaka ta hra asi bude. Jak rikam, hra me nicim negativne neprekvapila. Pozitivne me prekvapil toolset, ktery je naprosto super! 

Vratim se ted k singlu, uz opravdu jsem dlouho nehral dobrodruzstvi, ktere by me takhle dostalo, spis jsem si myslel ze ho budu muset nejak ten singl protrpet, kvuli Questiky (PW ktere pripravuji). Ale je to opravdu mistrovska prace a zde musim pochvalit Obsidian!

Miluji hlasky tipu "Meli to vydat az bude vsechno odladeny a bez bugu!" Sorry panove, ale tohle je jen nerealisticky sen. V dnesni dobe neni neco takoveho podle me mozne a kdo by se o neco takoveho pokusil tak by mu proste ujel vlak a jeho projekt by zkrachoval. V silach zadne firmy a ani boha neni otestovat vsechny moznosti HW konfigurace a pak SW konfigurace. Ruzne programy se nemaji radi, pokud nemate aktualni knihovnu nebo mate winech bordel muze to znamenat velke problemy. Verte mi delam IT technika skoro osm let a nesetkal jsem se s jedinym softem, ktery by nemel nejake chyby a ktery by se na jednom compu choval slusne a delal to co ma a na druhem - uplna katastrofa.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 11:17:53
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Dalsi velky omylem je ze NWN hru si nejvice kupuji lidi kteri hraji PW. Podle dostupnych statistik si hru kupuji hraci predevsim kvuli originalni kampani. Kdo trosicku sleduje herni pocitacovy prumysl tak dobre ze vi ze nejdulezitejsi jsou prvni tydny od vydani hry z pohledu prodeje. Nebudem si nic namlouvat Obsidian i Atari vytvorili hru proto aby si vydelali nejake penize a pokud mozno co nejvice, takze se opravdu nedivim tomu ze se soustreduji porad na singl kampan. 
Toolset, DM klient a podpora pro PW svety je jen jakasi tresnicka na dortu, nejedna se o prioritu z pohledu panu manageru techto firem. Ano urcite tato podpora ma vliv na dalsi prodejnost, ale neni zas takova aby to dostatecne naplnilo prazdna konta firmy Atari.
Slysel jsem uz od hodne lidi, tuto famu, ale jak rikam je to jen nase vlastni zahledenost do sebe. Opravdu NWN by bylo uspesne i bez NWN komunity, verte tomu! Dukazem jsou posledni cisla prodejnosti NWN2 a stejne tak velky uspech Premium Modulu pro NWN 1, jejich originalita a kvalita mnohdy nedosahuje kvality free amaterskych modulu, ktere jsou ke stazeni na webu. Presto si spousty lidi koupi original singl Premium Modul od BioWare, nez si stahne kvalitnejsi z NWVaultu, proc?
Ano Marketing a reklama, penize a penize. Takze se prosim vsichni vratte na zem, pohdlne se usadte a pockejte az na vas prijde rada. Ja verim tomu ze na nas rada prijde a brzo se uz dockame prvnich oprav a vylepsenich toolsetu a DM klienta a ze podpora PW bude ze strany Atari a Obsidianu, tak velka jak jen to jen pujde.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 11:31:13
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
ee oci mam otevreny, ctu fora BioWare a informace cerpam primo ze zdroje, kazdy den se zajima o to co se v NWN komunite deje. Nejsem jediny komu to bezi dobre, mrkni se na BioWare forum najdes tak mraky dalsich pozitivnich prispevku. Najdes tam i prispevky od lidi, kteri hledaji technickou pomoc a vetsinou ji nasli a i kdyz jim hra ze zacatku nebezela, tak po par upravach se povedlo. Takze, pokud budes chtit, tak ty sve technicke problemy vyresis.

Grafika ti pripada hnusna hmm? No dobra, respektuji tvuj nazor, me se grafika libi mooooc! Je proste super!

UI souhlasim je neohrabene, ale pokud si poctive projedes cely tutorial, brzo se ti zazere pod kuzi, ja uz s nim nema problem ;)

Znovu nevim Sepho v kterem svete zijes, ale dnes se vetsina veci pocita na penize. Ja proste rozumim rozhodnuti Atari a respektuji to. A jestli hra vyjde driv a pak se postupne doladuje, nebo pozdej kdy vice doledena? V cem sakra je rozdil??? Nahodou je to vyhoda uz ted se muzem zacit s hrou prubezne seznamovat a muzem svymi pozadavky zasahovat do dalsiho vyvoje hry. Ja se na Atari ani na Obsidian opravdu nezlobim, ja uz ted si uzivam s hrou skvele chvilky!

Takze zkus se na to divat z te pozitivni stranky a uvidis ze se ti bude zit lepe! ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 11:44:46
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
No pokud chces hru bez bugu, kup si hru pul roce nebo az po roce od vydani hry ;).
Napis me sem prosim nejakou hru, ktera v posledni dobe vysla a tesne po vydani neobsahoval bugy. ;)
 Napis me tu priklad hry u ktere sis rekl po spatreni grafiky "Jeee to je bomba!!!" ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 12:12:26
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Clanek na BonusWebu o NFS [nfsu2.bonusweb.cz]

Vybiram:

2) Hra často padá, třeba po loadingu.
Toto by se dalo nazvat bohužel korektním stavem, protože kód NFS Carbon je velice nestabilní.

Takze zkus pls nejeky jiny priklad ;)

Grafika WoW se ti libi :)? Teda, tada, no aspon mam ted vetsi predstavu o tvem vkusu ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 12:37:03
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz

- Suverene si tvrdil  ze grafika NWN 2 je hnusna, vydavaje to za objektivni nazor.   Ja s tvym nazorem nesouhlasim, jednak ho povazuji za velmi subjektivni i vzhledem k tevmu vkusu. (WoW je pro me  sice krasna, ale neoriginalni komiksova omalovanka).

- No takze pripoustis ze bugy jsou v kazde hre? Takze hodnotis hry, zase subjektivne, jestli te nejaky bug potka nebo ne. Zatim si nemluvil o konkretnim bugach v NWN 2, ktere te tak rozlobili. Neberu za bug, ze ti ta hra laguje, to je dle meho jen tvuj problem s konfiguraci compu, protoze me nelaguje a jestli mi neveris, muzes prijit na nastevu, predvedu. ;)
Podle to clanku je hra, kterou si oznacil za suprovou nestabilni a potrebuje jako kazdy soft, kdyz si nesedne hned nejak dokopat k tomu aby se choval ukaznene, tedy provest konfiguraci systemu. To ze ti NFS od prvni chvile bezelo OK a ze si nenarazil na zadny bug, neznamena ze ta hra zadny nema, ale ze jsi mel proste stesti, stejne jako ja s NWN 2 ;) 





Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 12:42:51
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Predhodil si me tu hru kterou jsem v zivote nehral, abych ti mohl vyvest z tveho omylu, pouzil jsem google a vyhledal jsem si o te hre informace. Abych tak vyvratil tvoji milnou predstavu ze NFS je hra bez bugu. Bavili jsme se o tom zda si kupovat hry, ktere maji bugy. Ja tvrdim ze kazda hra ma bugy, ano zalezi na tom jak moc ti ten dany bug prekazi v tvem hrani a jestli mas na nej stesti. Ale nepletl bych si bug a spatne vyladeny system ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal mantor v 13.11.2006, 13:41:33
(O uživateli )
Uprimne povedane , je mi uplne fuk ako dopadla single kampan. Od NWN som ocakaval zlepsenie hlavne po stranke toho co mu je zo stranky komunity najviac vycitane....tym, ze povodna NWN vobec nebola stavana na PW a nejaky vacsi multiplay , som cakal , ze to bude to o co sa budu snazit tvorcovia. Ale omyl NWN2 je zase o tom istom, znovu je vyvinuta bez ohladu na sucasne potreby, na poziadavky komunity, a vsetko sa do neho bude lepit nanovo a to je vzdy najhorsie , dodatocne nieco zlepit na zly povodny koncept. Ja dufam, ze aspon za par rokov sa im nieco pouzitelne podari zlepit, ale dost o tom pochybujem, ze sa dokaze v sucasnej konkurencii fenomen NWN znovu presadit naplno. Uz len z principu, mnozstvo prace na module, ktore si kvoli neschopnosti engine , dokaze uzit tak do 50 hracov je vynalozene hrozne neefektivne a dost pochybujem, ze aj posledni nadsenci pri tom vydrzia.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 13:53:20
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Ach jo, tohle nikam nevede, jen se opakujes. Proc svet neni dokonalej a programy jsou plne bugu? Na Tuhle otazku neznam odpoved, mozna proto ze by to pak byla pekna nuda a my bychom se nemeli o cem hadat. ;)

Me se NWN 2 moc libi, tobe asi ne. Na zadne zavazne bugy jsem zatim nenarazil. Hra me bezi plynule. Grafika se mi moc libi. Patchovat budu az budu mit originalku, pak se uvidi. Kdyz se mi hra zacne lagovat, pred tim nez zacnu nadavta zjistim, jestli se to neda nejak vylecit (jsem presvedcen ze to vylecim), pokud to nepujde vratim se k patchi ktery me fungoval.

Nenecham se odradit tvymi negativnimi prispevky, ani nejakym hloupym bugem a hrani s NWN 2 si pekne vychutnam ;)

Opravdu nemam takove cernobile videni sveta jako ty, beru realitu takova jaka je. Dokonaly soft jsem nevidel, stejne jako dokonaleho cloveka. Tvoje prispevky me pripadaji velmi zaujate a neobjektivni. Pokud se ti NWN 2 tak moc nelibi, tak to proste nehraj, prodej ji nekomu komu udela radost. A tak se tve presvedceni treba vice pohne k dobru ;)

NWN Rulez!




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Viconia v 13.11.2006, 13:55:15
(O uživateli )

Lol tak nwn2 ma sklamalo na plnej ciare.Aby to na Atlone XP 3000MHz,1GB ram 400HZ,GF 6600GT.atd ,aby to nebolo vobec hratelne?Uplne vsetko som dal na minimum,a vypol a seka to tak ,ze to je nehratelne hned na prvej lokacii to jako myslia fakt vazne?Jedine co sa da ešte vypnut je hra.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Deekin v 13.11.2006, 13:59:12
(O uživateli )
Zda se mi to jako podivna debata, kde neni fakticke argumentace, ale ucastnici se perou o to, zda bude jejich postoj k dane problematice spis tak nejak optimisticky nebo spis tak nejak pesimisticky.
Ocenuju, Jindro, tve budovatelske nadseni, je jasne ze, jak rikal uz Julius Fucik, kdo chce zapalovat musi sam horet, ale popravde receno nic jinyho nez singl od NWN2 necekam. Prozatim. Asi +/- do brezna 2007, nez vyda Bioware svoji Dragon Age. Mozna pak zjistime ze je tu najednou neco vhodnejsiho pro tvorbu PW, nebo snad dokonce lip udelanyho, s lepsi podporou a mnohem vic zamereny na PW.
Zatim projdu singl, kde vyhody takovych veci jako buildovani ctyr classu vcelku nemaji vyznam - a v breznu (snad) se uvidi :)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 14:05:25
(O uživateli )
Tak predevsim bych rad upozornil, ze jsem mel za to, ze se tu bavime na urovni a PREDEVSIM tu resime to, co je nam nejlbizsi - tedy moznosti NWN2 pro tvorbu PW svetu, ne?

Tudiz kdyz si prectu vse co se tu za posledni dny napsalo, tak jediny nesporny plus tyhle hry je singlplayer. A to tu nekoho jako zajima? No me teda ne, protoze kvuli singlu si muzu zahrat kdejakou jinou hru, nemyslite?

Reci typu "nwn1 byla pred x lety taky zabugovana", pripadne "nwn2 ma v sobe vsechno co nwn1 + navic pravidla novy edice, dyt to je prece fantasticky zlepseni" radsi ani nebudu komentovat protoze me nebetycne rozcilujou. Copak proboha nechcete od novy hry, aby byla skutecne nova a ne jenom starej shit v novym kabatku?

Nechci bejt skodolibej, Jindro, to v zadnym pripade, ale co bys delal, kdyby si za pul roku tvurci rekli "hele, singl mame chvalenej, prodeje jsou ted po ty dobe na 2% toho co po vydani, takze na tom uz nezbohatneme.... Tak to zabalime, ne?". Mozna bys potom prehodnotil svou tezi, ze je lepci koupit si nedodelanej soft a pak roky cekat na opraveni vsech verzi a vydani vsech datadisku, ne? Ja uz jsem se jednou takhle nachytat nechal. U jinak fantasticky Mafie slibovali vydani multaku v nejblizsim patchi. Za to, ze jsem si tu hru hned bezel koupit si dodnes pripadam jak debil. Nikdy vice.

Takze ja si pockam ten rok a pak se teprve rozhodnu zda koupit ci ne. Nejsem tupej spotrebitel, nenecham s sebou orat.






Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 14:06:57
(O uživateli )
Edit: Naprostej souhlas s poslednim Mantorovim prispevkem :/




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:10:17
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Jestli jste cekali ze NWN 2 bude MMORPG, tak jset cekali spatne. Od zacatku bylo jasne ze se timto smerem Atari nevyda. S podporou PW svetu se v NWN 2 pocita, ale asi ne tak jak jste si to vysnili.

Ja si myslim ze PW tvorit v NWN 2 a mnohem lepe nez v NWN 1. Ja jsem vzdy pristupoval k NWN 2 projektu realisticky a s nadhledem. Bylo me od zacatku jasne ze to bude zrout HW a ze NWN server maximalne utahne 64 hracu. Bylo to oznameno predem a nechapu jak nekdo tim muze byt ted prekvapen.

Neefektivne??? Jejda co si to pouzil za slovo, fuj! Pracuji na NWN uz pres 4 roky a vubec niceho co jsem vypotil a udelal nelituji, stalo to za to!!!!

Skeptici se budou asi hodne divit, ale NWN 2  komunita zije a tvori a zdaleka neni tak pesimisticka jako vy, cim pak to asi je?




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 14:13:34
(O uživateli )
Jako jindro, ja neocekavam od NWN2 MMORPG ale cekal jsem, ze zabojujou a aspon to zoptimalizujou tak, aby to pri tech 60 hracich jelo PLYNULE! A ne ze se budou sami vyvojari vyjadrovat na zpusob "necekejte ze pokavad budete mit v modulu 3 velky exterierovy lokace, tak vam modul na soucasnym SW pojede plynule".




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:28:26
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Hehe Dedku ;) Kazde podnikani ma sve riziko, cim vic riskujes tim vetsi je to zabava a tim  vetsi muze byt zisk. Ano mas pravdu, muze se stat ze se na nas (PW stavitele) Atari vykasle, ale mel bych se opravdu toho tak bat? Melo by me to tak vydesit, ze radsi nebudu nic podnikat v NWN2?

Mluvim tady o NWN 1, prave proto, ze kdyz jsem zacinal s Demonou situace byla daleko horsi a beznadejnejsi. V te dobe skoro nikdo NWN 1 u nas nehral, vetsinou bylo oznaceno jako nepovedena hra, daleko horsi nez BG. Neesixtovala podpora pro PW. A situace u nas byla o to horsi ze NWN original v te dobe stalo okol 2K, rychly internet tenkrat byl nedostupny pro mnoho hracu. Pamatuji ze uplne podobne diskuse jsem vedl s lidma jako ted vedu s vami. Malo kdo veril tomu ze to nekdy u nas bude hrat tolik hracu. A presto se to povedlo.

Jen chci tim ric, ze startovni pozice o proti te kdy jsem zacal stavet Demonu je uplne jinde. Je mnohem lepsi, jednak tim ze prakticky vsechny veci ktere se do NWN 1 pridavali postupne uz v NWN 2 jsou od zacatku. Take tim ze NWN 2 toolset je proste mnohem lepsi nez NWN 1 (bugy a uzivatelske rozhrani se doladi, nebojte). Ale co je nejdulezitejsi, uz v tom nejsem sam ;). Je tu spousty pozitivne naladenych lidicek jako jsem ja, kteri se nemuzou dockat az se zahrabou do toolsetu a zacnou tvorit nove svety!

A onu kdyz nam nepomuze Atari s Obsidianem, tak si pomuzem sami ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 14:39:49
(O uživateli )
Hele, Jindro ;) Je to sice pekna uvaha, ale jaksi si zapomnel, ze dnes je skutecne jina startovni pozice. Oproti drivejsku tu totiz existujou mmorpg. Samozrejme jsem si vedom rozdilnosti v konceptu oproti nwn, ale...  Neni nahodou koncept mmorpg lepsi/uspesnejsi? ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:42:33
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Pokud se vam vice libi grafika WoW, tak opravdu tato diskuse postrada smysl. Grafika NWN 2 vyuziva nove technologie grafickych karet, ktere proste WoW nezna. Respektuji vas vkus, ale znovu, me se grafika WoW ani hra celkove nelibi, sorry.

Pokud si NWN 2 nekdo spusti na starsi karte, nemuze se divit, ze nevidi to co by  videl, kdyby mel kartu se vsemi technologiemi, ktere tato hra vyuziva.

Zadna firma si nemuze dovolit vytvorit hru, ktera nevyuzije nejnovejsi technologie grafickeho zpracovani.

Ostatne pamatuji na podobne reakce u NWN 1, kde se nekterym hracum nelibila grafika NWN 1 a vzpominali na stare dobre casy BG.

Jeste jedno nejsem totalni nevzdelanec a neinformovanec, videl jsem WoW, EQ2, Oblivion a i dalsi hry. Takze mam s cim porovnavat. NWN 2 grafika je super a WoW je pro ti ni sragora ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:46:56
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
O MMORPG vs NWN perzistentich svetech jsem tu uz psal. Nema z MMORPG svetu zas takovy strach, ukazalo se ze hraci vyhledavaji i jiny druh online zabavy. Perzistentni NWN svety se stale tesi velke oblibe hracu i navzdory MMORPG invazi. Myslim ze na toto tema tu nekde i najdes muj docela povedeny clanek, doporucuji precist ;)





Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 14:47:49
(O uživateli )
Diskuze o grafice jaksi postrada smysl. U WOW se mi taky nelibi, ale v podstate mam lepsi grafiku i u her 4 roky starejch, pac si nemuzu dovolit koupit grafiku za 10k+ abych vyuzil vsech tech hypermodernich serepeticek. A kdyz spustim nwn2 na soucasny prumerny graficky karte tak je to vzhledem k dnesni dobe votresny.

Kazdopadne bych tu uz grafiku nerozebiral, to je opravdu to nejmensi ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:51:36
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Jeje to je flamik!!! Hehe, konecne to tady poradne ozilo! Jupiiii! ;)





Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 14:53:18
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Dobre Dedku, beru te za slovo za rok se hlas jako WBecko nebo DMko v Questiku ;)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal zpirit v 13.11.2006, 14:54:46
(O uživateli )
Abych byl stale v tom "fantasy" tak mi ted jindro prijdes jako Saruman co cumi dolu ze svy veze a nejak nechape ze jeho armada byla porazena a stromy si hrajou na jeho travniku doufam ze si vsichni tu scenu pamatujete...




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal SilverLady v 13.11.2006, 14:58:03
(O uživateli )
burn baby, burn :P




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 13.11.2006, 15:10:58
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
ee ja jsem Frodo, v prave ve chvili kdy se rozhodne nest prsten, ktery vladne vsem do rise Mordor. Dostal jsem tezky quest, ktery splnim, navzdory vsem prekazkam, ktere predemnou stoji. Particku stavim uz ted, chces se k nam pridat a postoupit tuto nebezpecnou vypravu? ;)





Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal zpirit v 13.11.2006, 15:24:22
(O uživateli )
A vidim ze uz mas i svyho Sama co te tam odnese ze jo SL.

PS:bacha na prst




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Vrabcak v 13.11.2006, 16:13:20
(O uživateli )
Teda já nevím, připadne mi to že každej zastal pozici kterou si vysnil, Jindra je uplnej optimista (coz v tomhle pripade neni az tak na miste) ostatni zase skeptici. Proc proste nezahrajete singl, uzijete si ten pribeh, jak rikate ze je skvelej. Pak pockejte jak se o vyvrbi, jestli se opravi nejzavaznejsi chyby atd. A pokud to pujde tak se udelaji PW, pokud ne tak ne, no. Bylo by to skoda, kdyby NWN2 nepokracovalo v tradici NWN1, a ja verim ze NWN2 nakonec dopadne po strance PW dobre.

Jinak me pripadne ze hlavne nadavate na to ze se vam to nehybe ani na vasich super strojich. Co jsem videl Jindrovu konfiguraci, tak to ale vazne neni zas tak uzasny zelezo. Tim nechci hanit jeho pocitac, ale pripadne mi divní ze nekomu to jede skvele a nekomu ani na stroji temer bozskem se to skube.

Proste tomu dejte oddych, zahrajte singl, venujte se Demone a svym starym PW a uvidite jestli ma cenu se  NWN2 zaobirat nebo ne.

Ale to ze to melo byt lepsi nez je skutecnost, tedy ze Atari tu hru vydalo az v prilis nedodelanem stavu, o tom se snad nejde hadat. Myslim ze vydani meli odlozit tak o pul roku, a vychytat aspon ty velky mouchy, a hlavne asi optimalizovat engine tak aby nebyly tak silene rozdily v chodu na ruznych pocitacich.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Dedek (dumgarovo@dedek.borec.cz) v 13.11.2006, 19:04:29
(O uživateli )
Ptaku, mluvis sice rozumne, ale singla muzu vozkouset jedine az kdyz uz si tu hru koupim, ne? A kdyz si ji koupim, tak tim dam vyrobci najevo, ze se mi jeho pristup libi.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Vrabcak v 13.11.2006, 19:26:56
(O uživateli )
Hele, já hrál přes rok NWN na pálený verzi. Až loni na podzim jsem si koupil originál, abych vzdal hold tvůrcům. I když ten odpornej bug s padanim pocitace diky hipsujicim se zlodejum a cimsi dalsim mohli teda opravit. U NWN2 to vidim tak... az si poridim lepsi pocitac, což bude nějakou dobu trvat, tak si asi rovnou koupím originál, kterej jak vy říkáte, nabídne skvělej příběh, a to za 1000 kaček, ne li mín v té době kdy budu mít nový počítač. A já tajně doufám že do té doby se "dětské" choroby NWN2 vyresi a ja pak budu hrat na nejaky peknym CZ NWN2 shardu.
Myslim ze plno lidi si NWN zamilovalo prave proto, ze žadna jina hra neposkytuje to co NWN. Opravdu tohle je podle me SMORPG - small.. blabla dál to znáte. A prave tihle lide udrzi NWN2 pri zivote, pokud bude podpora od Atari, mno... alespon minimalni.
Jedine z ceho mam trochu strach jsou naroky na server na kterem by mel bezet modul. Pokud to proste stavajici technika nezvladne, tak nepomuze sebelepsi toolset, sebelepsi DM klient.
Uvedomte si taky ze sotva kdo si bude moct dovolit nejaky super server, alespon v nasi male zemicce.





Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Or-Horo v 13.11.2006, 22:06:20
(O uživateli ) http://www.neverwinter2.org
Jů, tak todle jsem opravdu nečekal, když jsem psal tenhle článek.

Nechci nikoho zklamat, ale Dragon Age původně mělo vyjít jen jako povedený single, v podstatě obdoba Baldurs Gate. Nevím, jestli se v tomto ohledu něco změnilo, protože už jsem tuhle hru v poslední době nesledoval. Vím jen, že by tam měl bejt DM klient, ale o Toolsetu tam rozhodně nebyla řeč. I když v BG taky nebyl a přesto byly utility na tvorbu nových questů a kampaní (ne PW).

Musím říct, že Jindra má s tou konfigurací pravdu:
Mám Athlon 64x2 4200+, 2 GB RAM a GeForce 7600 256MB
Předtím jsem měl Athlon 64 3000+ a GeForce 660 128MB
Musím říct, že s novou konfigurací je to o 100% lepší. Bohužel musím říct, že i oproti beta-verzi už první release zaznamenal zhoršení nároků. Oni sice opravili spousty chyb a věřte, že v beta-verzi jich bylo mnohem víc než teď. Přesto je ale pořád co pilovat.

Já jsem žádné úpravy konfigurace neprováděl, detaily mám 1280x1024, všechno na max, jen textury mám defaultní (nesnižoval jsem ani nezvyšoval). Doporučené grafiky jsou s 256 - 512MB, protože textury bohužel jsou na 128MB grafiky moc velké. Podle mě ale banda fanoušků vydá určitě neoficiální patch, kde budou i textury pro slabší grafiky podobně, jako to bylo v Oblivionu (pamatuji si, jak mi ta první verze padala každých 10 minut).

Hra mi všude běží v plných detailech bez problémů, jen v Neverwinteru a v některých interiérech jde fps rapidně dolů. Není to sice slide show, ale jsem někde na nějakých 12-15 fps. Pokud bych provedl úpravu kamery a vypnul odlesky vody a stíny, tak jsem někde na 30 fps.

Jindra je tady za bojovníka a obhájce NWN2, ale já bych se k jeho názoru rád připojil. Nečekal jsem od té hry nic převratnýho. Hodně mě překvapila v pozitivním slova smyslu.

A jelikož je to nová hra, nemůžete čekat, že bude hned umět to, co NWN1 po mnoha letech vývoje. A myslím si, že opravdu hodně věcí z posledních verzí NWN1 je i v NWN2 obsaženo, takže je to v pohodě. Spíš byste mohli poznamenat, že tam není vyloženě nic převratně nového, co byste nečekali.

Já jsem s NWN2 docela spokojen. Jsem jen trochu rozčarovanej z absence wizardů v Toolsetu, bez kterých se dělá s Toolsetem dost blbě. Ale, suprová věc jsou právě ty pluginy, které stále přibývají a věřte mi, zkoušel jsem je všechny. Některé opravdu urychlují práci s Toolsetem i o celé hodiny!!!




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal mantor v 14.11.2006, 09:01:05
(O uživateli )
Uz ste niekto skusal rozbehnut server , vyrobit nejake to PWC a otestovat ako to bezi? Ci je aspon nejaka nadej , ze o taky rok do bude pouzitelne? ;-)




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal SilverLady v 14.11.2006, 10:20:15
(O uživateli )
vždy se to zvrhne :P kritizujete a kritizujete. Stěžujete si, že podpora PW je malá a dejme tomu, že by se vydavatel rozhodl, že hru ještě odloží na příští rok, aby to vylepšil. Tak co uděláte? Budete nadávat, že se hra odložila. Opět budete nadávat. Nevíte, co chcete.




Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 14.11.2006, 11:28:00
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Prace na Questiku zahajim v prosinci, na jare bute betaverze na ktere si otestujeme jaky server bude na NWN 2 potreba, atd. Za rok bude Questik pristupny pro vsechny hrace.
Vzhledem k tomu jak je NWN2 navrzena, myslim tim predevsim prechody mezi lokacemi pomoci mapy sveta, teda podobny system jako v BG. Myslim ze koncepce NWN2 modulu musi byt zakonite jina nez v NWN1. Osobne se priklanim k vytvoreni maleho poctu venkovnich lokaci a mnohem vice se soustredit na vytvoreni vetsiho mnozstvi dungeonu.

Nejvetsi problem je z meho pohledu velikost lokaci. Tedy musime pocitat s tim ze modul bude mit kolem 1GB. Coz prinasi vetsi naroky na NWN2 server, budem potrebovat opravdu velke mnozstvi operacni pameti. Dalsi problem bude aktualizace modulu, Modul se pred odeslanim na server bude muset zabalit a na druhe strane ho bude muset nekdo rozbalit, ale i tyto komplikace si myslim, nejsou neprekonatelne a mozna vymyslime postup ci nastroj jak na to ;)

Dival jsem se na PW NWN 2 servery ktere uz bezi. Klientske balicky maji vetsinou okolo 15MB, coz neni takovy horror. Urcite jak dohraji singl podivam se jak to delaji jinde;)

Jake bude mnozstvi prenesenych mezi serverem a klientem, v teto chvili nedokazu ric, ale domnivam se ze to nebude zas o tolik vice jako v NWN1.

Jedna se o technicke problemy, na ktere urcite najdeme nejaky lek. V teto chvili se hodlam seznamit predevsim s hrou, takze dohraji nejdrive singl. Pak se dohodneme jak dal budem postupovat. Samozrejme prijmu jakou pomoc, kdokoliv se neboji se pustit se mnou do tohoto odvazneho a dobrodruzneho projektu, je vitan! Bude to velka legrace ;)!

Tentokrat v tom opravdu nejsem sam, dalsi tymy se pripravuji na stavbu NWN2 svetu, Cormyr, Alhambrie 2 a dalsi.

Sila NWN komunity je tak obrovska, ze pokud se na nas Atari vykasle, upravi si hru sami tak aby byla pouzitelna pro PW svety! Dukazem jsou projekty jako NWNx, PRC, CEP atd. Tohle se proste neda zastavit! Neverim tomu ze lidi, kteri maji srdce na spravnem miste, ze to vzdaji kdyz vidi prvni prekazky. Naopak, kazda prekazka je pro me vyzvou a ja uz se nemuzu dockat, az ji prekonam;)





Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Brudrafon v 14.11.2006, 12:21:37
(O uživateli )
Docela me zaujala diskuze o "zeleze" pro novy NWN2 server.

Predpokladam, ze pri tvorbe sveta bude prave prihlizeno k tomuto dost zasadnimu faktu tj. co jsme schopni sehnat za zelezo a co z nej dokazeme dostat a ne naopak (udelame svet a ono se to nejak poda)

Mohl by nekdo z pozitivistu (Jindra, Or-Horo, SilverLady, ...) nam ostatnim zevrubne nastinit, jakou asi tak predpokladaji konfiguraci ? A prosim bavme se o relanem hw, co jsme tady v CR schopni sehnat a take o hw, ktery se vyrabi. Ctryrjaderne procesory a podobne vize prespristi zimy, to asi nebude to prave orechove.

Ta sestava me opravdu zajima, stejne jako jeji cena a dalsi zajimave pikantnosti (konexivita, udrzba, ...).







Re: Neverwinter Nights 2: Být či nebýt, toť otázka... (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 14.11.2006, 13:28:30
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
No..., nejdrive musime zjistit jaky server asi budeme potrebovat. Zatim nemame modul, vubec nevime jak velky na konec modul bude, jake budou naroky na procesor a pamet. Opravdu si myslim ze presnejsi obrazek o HW si udelame az budeme mit hotovou betaverzi modulu, kterou otestujeme na nasich kompech doma. Mozna se pak dohodnu na najekych testech s Mamertusem. Ceny HW se meni kazdou chvilku, HW na NWN 2 modul bude treba az nejaky modul bude hotovy a bude mit dostatecnou hracske zazemi.



Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.25 sekund