Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Rozčarování

Vložil Tupoun v 08.11.2006, 11:44:16

Co se kde šustloTak dneska jsem to zkoušel ve hře - jak to vypadá a jsem dost rozčarovanej. Ty textury (barvou i povrchem) vypadaj rozhodně jinak v toolu a jinak ve hře, budu komplet upravovat textury. Nechápu jak se vytváří ten generovanej walkmesh, ale když mám nastavenou skálu těsně pod hladinou - tj., tak aby nebyla vidět, ale dalo se po ní jít, tak bych předpokládal, že to chytrej prográmek nageneruje jako vodu s čvachtáním, ale, kontrolní otázka: Jen tento vcelku logický předpoklad založen na skutečnosti? Vzhledem k tomu, že to místo čvachtání duní jak když klušu prázdnou dlouhou chodbou, tak asi ne.Tree-Cutter plugin. Nelze používat, rozhodně ne masivně. Pokud je víc stromů, komplikuje se walkmesh, rapidně roste nárok na AI najít cestu, takže nezbývá, než chodit skrze stromy, popř. nechat kance vyskakovat taktéž. Apropó že mizí i křoví mi dělá čáru přes rozpočet, sbohem přepady.Dovoloji si prohlásit, že Engine hry je fakt mizernej. Při vyšších detailech mi Oblivion jede podstatně plynuleji (beru exterier). Pokus o něco jako stíny na high (ono stíny vůbec i na low ) je tragickej kolaps výkonu (opět Oblivion je pro mě OK), pokus o nastavení AA byť jen na 2Q to samí, skoro to nejede, AA + stíny = slideshow. Dohraju singl a uvidím, jestli vůbec NWN2 stojí za tu námahu. A jak jsem už někde napsal, ani nechci komentovat kvalitu textur.Mimochodem, do dneska jsem si myslel, že Opteron na 2.8 GHz, 2 GB RAM, a NVidia 7900GT (overlocked na 520 MHz jádro, 800 MHz paměti - pro názornost) je vcelku slušná herní mašina. Pro Oblivion a další ano, pro NWN2 rozhodně ne . Doufám až mi přijde NWN2 DVD z X-Zone, bude existovat nějakej 4GB patch, co by to zpravil. Jinak mě to zhnusení dlouho vydrží (neberu příběh, ten vypadá dobře).
Tupoun v.r.
PS: a to vůbec třeba nekomentuju Toolsetoví vychytávky typu BAKE Area, co mi maj udělat ten dokonalej walkmesh. Protože abych ztrávil 3 hodiny zkoumáním, proč se v daným čtverci nemůže "upýct" walkmesh kvůli 1 placeblu a v druhým ano, no ... bída.

 
Příbuzné odkazy
· Brudrafon
· Více o Co se kde šustlo
· Novinky od Jindragon


Nejčtenější článek v Co se kde šustlo:
Spam


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 4
Hlasů: 7


Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku



Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 08.11.2006, 12:00:06
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Hadam ze komentujes beta verzi, tedy jeste si neaplikoval pacth 1.01. Onu zatim s novym toolsetem jeste moc neumime, nevime jak spravne a jednoduse udelat nektere veci.
Co se tyce vyladeni vykonu hry, tak aby slusne bezela na vasi masince, chystam se zrovinka prelozit clanek, kde se o tom pise. 
Prosim, nepodlehej te panice!




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal zpirit v 08.11.2006, 12:36:41
(O uživateli )
Sakra a ja se to chystal hrat na GF6600gt tak to muzu hned zabalit.




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Jindragon v 08.11.2006, 12:49:41
(O uživateli ) http://www.neverwinter.cz
Cemu se divis, to je prece klasika. Zeptej se na to Lopyka, 2x tolik toho co opravis musis pokazit, no jinak bys prece pak nemel co na praci.
Pro me to bude betaverze jeste pul roku, kazdy soft se musi nejdriv odladit, aby si sednul, to vi kazdy kdo delal nekdy v nejake software firmicce, nebo nejaky softik.




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal zpirit v 08.11.2006, 14:30:54
(O uživateli )
Zkousel uz ste nekdo reklamovat hru kvuly nedodelanosti?:D




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal amput v 08.11.2006, 16:42:47
(O uživateli )
Tupoune jen pro zajimavost, v jakem rozliseni si to hral???




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Tupoun v 08.11.2006, 21:18:10
(O uživateli )
Odpovědi:

1. nejedná se o Betu, ale prodejní verzi, patch je instalován.
2. standardní rozlišení 1280-1024, tj. 17" LCD monitoru.

Znovu musím zopakovat, že s jinými hrami problémy nemám, hraju na tohle rozlišení všechno na high detaily a ke slideshow jako v NWN2 jsem se zatil nedostal (vypnu komplet AA, stíny, slideshov mizí a zůstane krásných 30 fps. Pravda je, že i pak systémek reaguje dost zpožděně). Jo pardon, ještě jsem zapoměl, samozřejmě světla jsem nasadil na nejnižší možnou hodnotu, tj. max. 2. 4 a více jak maj v menu .. he .. he .. hehe, HEHEHEHEHE.

Tupoun v.r.

PS: ale jako singl, fakt dobrý - příběh mě zatim bere ;)




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Sallow v 09.11.2006, 12:07:23
(O uživateli )
Me to chodi docela obstojne, v 1280x1024, zredukovany stiny, max. aniso i texture detail, svetla 4+, bez AA a po vetsinu doby 20-30 FPS (na tehle typ hry staci). To se tyka jen singleplayeru, s toolsetem jsem si jeste nehral. Sestava: Opteron 144 (1,8 Ghz), 1GB RAM, Radeon X800GTO2@X850XT.

Jinak se mi zatim singl taky moc libi, hudba z NWN1 i z BG mile prekvapila ;)




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Or-Horo v 09.11.2006, 14:19:44
(O uživateli ) http://www.neverwinter2.org
Vsichni tu chválej Oblivion, ale já si jen tak pamatuju, že když byla verze 1.00, tak to neběželo ani na nejvýkonnějších mašinách a padalo to pořád, že dokonce i ty Windows měly navrch. Teprve po vydání nějakých oficiálních a několika neoficiálních patchů se to podstatně zlepšilo. Já si myslím, že odsuzovat NWN2 na základě prvních dojmů je špatné. Mě třeba ta hra jede perfektně, mám Athlon 64x2, GeForce 7600 GT 256 MB, 2 GB RAM DDR400. Jedu v 1280x1024 a detaily mám na max, pouze textury mám defaultní (1024). Antialiasing mám na max, Anisotropic filtering mám taky na max. Zkoušel jsem to vypnout a obraz vypadal mnohem hůř, takovej rozpixelovanej, takže vliv to určitě má. Jinak na hru má hodně velkej vliv paměť grafické karty, zatímco na Toolset má zase naopak vliv CPU a operační paměť.

Toolset je trochu náročnej, to nepopírám. Baking mě taky štve, už jen proto, že v beta-verzi byl volitelnej, zatímco tady už je povinnej. Každopádně baking není rozhodně jedinej způsob jak nastavit walkmesh. Jde to nastavit buď pomocí těch trigerů viz. Tree-Cutter a nebo přímo na custom walk mesh mapce ručně. Jasně, nastavovat třeba 5000 stromů by bylo na oběšení, ale na doladění věcí je to ideální a nejsou k tomu pak vůbec potřeba žádné trigery. Taky můžete díky tomu nastavit možnost chodit třeba pod vodou apod.




Re: Rozčarování (Skóre: 1)
poslal Or-Horo v 09.11.2006, 14:30:40
(O uživateli ) http://www.neverwinter2.org
Osobně myslím, že lidi od NWN2 čekají až příliš mnoho a že jsou teď zklamaní.

Základní chybou Atari byl předpoklad, že 85% hráčů jsou single only a nepočítali s tím, že za ty roky šel vývoj hodně kupředu a každým rokem prudce narůstá zájem o online hraní v jakékoliv podobě. Udělat hru s vysokými hardwarovými nároky, ale nevytvořit lepší podporu pro multi player (viz. single player kampaň je prý v multi playeru skoro nehratelná) znamená menší zájem o tento titul. Hra je šitá horkou jehlou, to je fakt. Nevím, zda-li se předpokládá, že to opraví v datadiscích a nebo jestli to řešili prostě tím, že mávli rukou a řekli, vem to čert. Kdo ví, co bude v budoucnu.

Dali dohromady dost dobrej tým profíků. Jako na single playeru je vidět, že v tak šibeničně krátkým čase dali dohromady opravdu dobej příběh, je to pěkně zpracovaný, chytlavý. Ale neměli čas už udělat to všechno kolem. Dobrý RPGčko se klidně může vyvíjet i celé roky a ne jen jeden jediný rok jako NWN2.

A tady je tedy otázka, zda-li se tedy pokusit něco vytvářet v NWN2, které je sice graficky úchvatné (NWN se tomu nemůže ani přiblížit a to ani s těmi nejlepšími haky) a Toolset má obrovské možnosti a tvůrci se mohou opravdu vyřádit. Na druhou stranu nezměnil se systém, není tu lepší podpora pro perzistentní světy. Nároky na hardware jsou obludné a zatím to ještě ani nikdo pořádně nezkusil v plném provoze, co to vůbec udělá. Já věřím, že to časem doladí stejně jako kdysi nefungovalo NWN a muselo se ladit a vpodstatě se ladí dodnes. Pamatujete na problémy se samotnou hrou a později s datadisky, kdy hra padala, nefungovaly skripty atd.

Engine NWN1 stál za prd a teď je otázka, jestli se tahle chyba bude opakovat i s NWN2.

Já to s NWN2 minimálně zkusím a jsem stále rozhodnut v tom něco podniknout. Pokud zjistím, že tudy cesta nevede, tak s tím holt praštím.



Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund