Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Interview s DeathFace
Posted on 02.03.2006, 16:55:12
Téma: Rozhovor
RozhovorJiž tři měsíce běží modul Ilandria a o čem je? co v něm najdete? jak se na něm pracuje? na tyto otázky vám možná odpověděl administrátor modulu DeathFace v našem inteview..

Ilandria jede už tři měsíce na vlastním serveru jak byste zhodnotil toto období? Kolik stálých hráčů si modul získal.

 
Řekl bych, že na to jak modul vypadal na začátku, je toto období pokrok značný. Sice se nyní toho na modulu moc neděje, ale hodně věcí chystá team do nadcházejícího updatu. A co s týče stálých hráčů, tak u nás to není tak, že za každou cenu jedeme proto abychom nabrali třeba 60 hráčů to ne... Je to spíše pro menší skupinky lidí, co se třeba vyčerpaní po práci nebo po škole dohodnou a na ilandrii si zažijí nějaké to RP dobrodružství.  
 
 
Upíři,vlkodlaci to jsou hodně nezvyklé subrasy jak se hráči vyrovnaly s tak odlišným způsobem života?
 
Hrát upíra nebo vlkodlaka je hodně složitý styl RP a opravdu se smékám před někým, kdo to zvládne velice dobře. Problém je zatím v sídlech, která jsou ve vývoji. Ale jinak bych řekl že hráči tyto sub-rasy hrají velice dobře a perfektně zapadají do dění světa.
 
 
MB(Model Builder) o co jde? A co pro modul dělají?
 
Model Buildery vymyslel a zavedl do týmu náš webmaster ArnieX. V podstatě jde o zkušené tvůrce modelů v 3dsmaxu, kteří nainstalovali pár pluginů a nyní můžou své umění převádět v NWN v podobě unikátních nových nestvůr, umístitelných objektů a často i tilesetů.
 
 
Opékání masa na provianty možné přidání systému žízně a hladu úprava rest systému,dalo by se říct že směřujete k HCRP modulu?

 
Ano, máme v úmyslu se tímto přiblížit HCRP (Hard Core Role Play) modulu. Je to v celku realistické a dá to postavě nějaký život než když dny néli i měsíce pobíhá po městě, nespí, nejí a dokonce nepije
 
Ilandrie využívá ATS craft podobně jako Demona či Kandelabrie má tento systém nějakou zvláštní úpravu nebo jsou k dispozici nějaké jiné povolání mimo tento systém?

 
ATS má zatím jen pár drobných oprav a doplňují ho různá pod-povolání jako třeba dřevorubec, truhlář přiřadil jsem sem i alchymistu. Plánuji časem vlastní craft, toto je zatím jen provizorní.
 
 
Jak řešíte spory uvnitř týmu? Všiml jsem si například dvou různých historii které nejsou vzájemně slučitelné a obě pocházejí od členů tým Ilandrie jak to mají lide chápat?

 
Většinou jde o to, o jaký problém se jedná. Pokud jde pouze o hádku, snažíme se chápat druhé a vyřešit to jako lidi. Pokud jde o nějaký problém který je ze strany hráčů na DM tak většinou vyslechneme obě strany a pak teprve soudíme. Přeci jen tresty mají být pořádné, aby si je dotyčný/á pamatovali, ale na druhou stranu je to jen hra a nemělo by se to brát zas nějak vážně. Úmyslný PK trestáme většinou Banem. Jinak historie je zatím také ve vývoji a teprve se to sloučí. 

 
 
Někteří lidé vytvářející hry začnou po čase trpět „nemocí WB“ kdy všechno co se děje na scéně převádí do skriptů,v objektech vidí jen technologie všímají si počtu polygonu atp.
sledujete podobné příznaky i na sobě.
 
Hehe, skvělá otázka:-) Tomu se zatím úspěšně vyhýbám, ale příznaky už mám pomalu také. Ono je těžký je odolat, když to člověka tak baví:-)
 
 
 
Kde nejčastěji hledáte inspiraci pro modul?U zahraničních serverů? z kvalitních singleplayerových RPG? nebo nějakých zkušeností ze stolního D&D?

 
Hrával jsem pouze Dračí Doupě a od toho to přešlo k NWN:-) Pomoc většinou hledám u expertů od DLA (Dragon Lance Adventures) a inspiraci z jiných serverů ani moc nemám... Spíše tvořím podle nálady a fantazie.Snažíme se dělat co nejvíce unikátů.
 
 
Chystáte nějakou novinku pro váš svět? Na co by se měly hráči těšit?
 
Novinka bude jak v modelech, prestižních povoláních, skillech, kouzlech atd. tak i přímo na modulu. Zjistil jsem jak udělat kontrolky OOC, které budou dávat postihy popřípadě vykopávat ze hry a pro změnu dávat třeba odměny za RP atd. Dále máme upravenou AI, spoustu nových tilesetů. Nebude zde omezení multiclass, ale budou tabulky, které budou kontrolovat a rušit přehnané powerbuildy. A hlavně i přes to, že nejedeme na NWNX tak zde bude velice složitá a povedená ochrana accountů a postav na nich. Co se týče hry, měly by být vyladěné všechny bugy, dodělané lokace a spousty nových. Hlavně bude zrušen TELL a místo toho zaveden velice pěkný systém pošty a bude zde unikátní balíček alkoholů. Ze začátku takových 50 až 60 druhů. 

 
Příbuzné odkazy
· Více o Rozhovor
· Novinky od zpirit


Nejčtenější článek v Rozhovor:
Rozhovor s WB Thalie


Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 5
Hlasů: 11


Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné


Možnosti

 Vytisknout stránku Vytisknout stránku


Související témata

Co se kde šustlo


Re: Interview s DeathFace (Skóre: 1)
poslal dwarf (dwcz@seznam.cz) v 02.03.2006, 19:24:20
(O uživateli )
"hmm... hmm, kick za OOC, zrušený TELL... to zní moc dobře", pobrukuje trpaslík, chodí po místnosti odezdi ke zdi a drbe se ve vousech - doma se starou, už se to nedá vydržet a rád by zas vyrazil někam za dobrodružstvím. Už ho svrbí prsty jak dlouho nedržel v ruce sekeru.




Re: Interview s DeathFace (Skóre: 1)
poslal Drago v 03.03.2006, 21:48:53
(O uživateli )
Myslim,že Death se tady sám moc nevychválil.Vím o čem mluvím známe se spolu pouze přes icq,ale tenhle kluk odvedl neuveřitelný kus práce.To co on předvedl zcela sám se tady nedá ani vypsat.Je to osoba neuvěřitelně zapálená pro to co dělá.Takových lidí jako je on znám velmi málo.Jsem rád ze jsem ho poznal a doufám že se nekdy uvidíme i v reálua chci poprosit hráče at jestě chvíli vydrží,určitě to bude stát za to.




Re: Interview s DeathFace (Skóre: 1)
poslal zpirit v 03.03.2006, 22:09:26
(O uživateli )
Bohužel takhle začínaly snad všichni ale postupem času se z nadšení stala otravná rutina no ale doufam a přeju mu ať mu to vydží co nejdíl.



Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.11 sekund