Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Jak nastavit proměnnou?





Co to je proměnná?Proměnnou si lze představit jako krabici s určitým názvem ve které je uložena určitá informace. Hodnotu proměnné můžeme měnit. Typy Proměnných:Konstantní: Předdefinované v toolsetu. Př.

int ABILITY_CONSTITUTION;

Lokální: Proměnná, která se nastavuje pomocí funkce

SetLocalInt/String/Float(object oObject, string sVarName, int/float/string hodnota);
nebo ručně, viz. níže.

Persistentní: Nastavují se pomocí scriptů, ukládají se do databáze.

Proměnné se dají dělit také podle dat, které nesou: viz. Druhá kapitola scriptování od Krtka Kde všude se dá proměnná nastavit a jak ?Proměnnou můžete nastavit pro:
Modul
Lokaci
Objekt (Waypoint, spouště, hráče, NPC, umístitelný objekt, předměty, dveře)
Proměnnou nastavíte:1) ScriptemNapř. funkcí SetLocalTyp(...); a definicí objektu, na který proměnnou nastavujete, pro modul by to bylo:
SetLocalInt(GetModule(),"test",1); //nastaví lokální proměnnou typu int pro modul s názvem test na 1
2) RučněTento způsob asi využijete nejvíce, je to u všech objektů, na které se dá nastavit stejné.
Zobrazíte si vlastnosti modulu/lokace/objektu.
Vyberete záložku Rozšířené.
Kliknete na tlačítko Proměnné nebo ... , napíšete název proměnné, vyberete typ a vepíšete hodnotu. Tlačítkem přidat ji přidáte atp.

Důležité: Pokud ručně zadáváte proměnné, mějte na paměti, že pokud chcete nastavit proměnnou pro všechny skřety co máte v modulu musíte proměnnou nastavit skřetovi v paletě. Proměnná, kterou nastavíte skřetovi, který zadává quest se projeví jen u něj. Na co se proměnná dá použítPomocí proměnných se ukládají předměty do perzistentních trezorů, zlaťáky do banky nebo se zjišťuje, kolik skřetů jste zabili apod.

Já osobně proměnné používám k optimalizaci scriptů, pomocí proměnných mi stačí vytvořit obecný script, který proměnné načte pro každý objekt zvlášt a podle toho ho změní.

ShaDoOoW









Copyright © by Sdružení ONLINE zábavy Všechna práva vyhrazena.

Publikováno: 2005-12-17 (1068 čtenářů)

[ Zpět ]
Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.04 sekund