Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Tvorbu vlastní nahrávací obrazovky (Load Screen)





Load Screen (nahrávací obrazovku) je obrázek, který se vám objeví na obrazovce při nahrávání lokace. Do vašeho modulu si můžete vložit jakýkoliv obrázek a toto je návod jak na to. Pomocí balíku nástrojů “NWN Area Load Screen Creation Kit v1.05“ pro tvorbu Load Screenu, si budete moc vytvořit Load Screen podle vašich představ.

  • Nejdříve proveďte screenshot (klávesa PrintScreen) z vašeho NWN modulu (jestliže vaše grafická karta podporuje “Antialiasing“, tak si ho pro lepší výsledek zapněte. Nebo můžete použít jakýkoliv jiný obrázek.


  • Screenshot z NWN.

  • Pomocí klávesové zkratky “ctrl+v” (vložit obsah schránky) vložte screenshot do nějakého grafického programu například Photoshop, InfranView, Paint (Malování). Nebo už připravený obrázek otevřete ve vašem grafickém programu. Stejně tak otevřete šablonu "NWN_LS_Template.tga“ z balíku “NWN Area Load Screen Creation Kit v1.05“.
  • Z vašeho obrázku si vyřízněte plochu o velikosti 738x251 a zkopírujte ji pomocí klávesové zkratky “ctrl+c”.


  • Screenshot z NWN.

  • Přepněte se do otevřené šablony "NWN_LS_Template.tga“ a zkopírujte sem “ctrl+v” plochu kterou jste vyřízli z obrázku.
  • Přesuň vložený obrázek, tak aby pasoval do tyrkysové horní plochy šablony.


  • šablona NWN_LS_Template.tga

  • Znovu vlož (ctrl+v) zkopírovaný obrázek do šablony.
  • Přesuň nově vložený obrázek, tak aby pasoval do tyrkysové dolní plochy šablony.


  • šablona NWN_LS_Template.tga

  • Ulož "NWN_LS_Template.tga“ jako 24-bit Targa .TGA soubor pod jiným jménem. Jméno může obsahovat jen písmena, číslice a znak “_” (podtržítko). Také doporučujeme použít jen malá písmena a jméno by nemělo být moc dlouhé, ale zas na druhou stranu by mělo popisovat obsah souboru.
Náhled
  • Otevři “NWN_LSPrev_Template.tga“ tvým obrázkovým editorem.
  • Přepni se na svůj původní obrázek, změň jeho velikost na 118x39 pixelů a zkopíruj ho (ctrl+c).
  • Přepni se na “NWN_LSPrev_Template.tga“ a vlož (ctrl+v).
  • Přesuň zkopírovaný obrázek do šablony “NWN_LSPrev_Template.tga“, tak aby celkově zakryl tyrkysovou plochu.
  • Ulož “NWN_LSPrev_Template.tga“ jako 24-bit Targa .TGA soubor pod stejným jménem jako si uložil upravenou šablonu "NWN_LS_Template.tga“, ale na konec souboru přidej s, před “.tga” příponu..
Editace .2DA souboru
  • Otevři soubor “NWN_ALSCK_v105-ResReference.txt“ ve svém textovém editoru. Zkopíruj (ctrl+c) jeden z řádek zdrojů (vyber jeden řádek podle tilesetu na který chceš napojit svoje load screen. Neboj se, je to jen z důvodu třídění, budeš moc vybrat jakýkoliv load screen, bez ohledu na tom jaký tilset používáš ve své mapě.) Zkopíruj celý řádek zdrojů (začínající číslem 68 a končícím s řetězcem “****”).
  • Otevři soubor “loadscreens.2da” svým textovým editorem. Nastav kurzor na konec souboru a vlož (ctrl+c) tam zkopírovanou řádku ze soboru “NWN_ALSCK_v105-ResReference.txt“.
  • Změň “LABEL” zkopírované řádky na jméno, které chceš připojit k tvému load screenu. Jméno může obsahovat jen písmena, číslice a “_”. Toto jméno bude zobrazeno jen v toolsetu.
  • Změň “FILE” zkopírované řádky na jméno souboru, který si vytvořil z šablony “NWN_LS_Template.tga“.
Vytvoření HAK PACKu
  • Spusť soubor “nwhak.exe” (adresář …”Neverwinter Nights/NWN/utils“)
  • Přidej tvůj upravený soubor “loadscreens.2da”, stejně tak oba obrázky load screenu *.tga. (Resource > Add).
  • Ulož tento HAK jako “Neverwinter Nights/NWN/hak” adresář, pod jakýmkoliv jménem chceš.
  • Přidej HAK PACK do tvého modulu
  • Otevři si svůj modul v NWN toolsetu.
  • Vyber “Úpravy - Vlastnosti modulu” a na “Vlastní obsah” složce, vyber z menu “HAK Soubor“ tvůj HAK a klikni na tlačítko OK.
Přidání nového Load Screenu pro tvou lokaci
  • Otevři dialogové okno Vlastnosti Oblastí pomocí kliknutí pravým tlačítkem na jméno lokace v menu vlevo. Na složce “Rozšířené” vyber Nahrávací obrazovku.
  • Jestliže je zaškrtnuta volba u přepínače “ Použít náhodný nahrávací obrázek ”, zruš ji.
  • Teď bys měl vidět svůj load screen, na konci výběru.


  • nový load screen









Copyright © by Sdružení ONLINE zábavy Všechna práva vyhrazena.

Publikováno: 2005-12-17 (1509 čtenářů)

[ Zpět ]
Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund