Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
Návod, jak přidat nové haky do modulu





Tento článek byl převzat ze stránek Mintaky

Někteří, zejména noví WB, zatím netuší, jak přidat jakýkoliv hak do modulu. To může být samozřejmě problém, pokud chcete pracovat s haky Mintaky a nevíte, jak na to a už vás nebaví pořád nahánět zkušenější kolegy, kteří jsou pořád off-line. Tady je tedy krátký a názorný postup.

Co k tomu budeme potřebovat?
- Samozřejmě nějaké haky (budeme se věnovat hakům Mintaky, takže potřebujeme aktuální haky Mintaky).
- Bioware Aurora Neverwinter Nights Toolset - nwtoolset.exe, v kořenovém adresáři hry Neverwinter Nights.
- Vytvořit si modul (např. podle tutoriálu, který je také na těchto stránkách)

Upozornění
Je třeba mít na paměti, že haky se řadí pěkně za sebou od prvního po poslední (pokud jich přidáváme víc než jeden). Avšak nejvyšší prioritu má ten, který je na prvním místě, po něm druhý, třetí... atd. To v praxi znamená, že pokud jsou ve dvou hacích obsaženy dva soubory stejného jména, bude platit ten, co je v haku výše postaveném (nad tím druhým). To může vadit v případě, že třeba používáme např. upravený .2DA soubor obsahující třeba nové placeables nebo příšerky. V prvním souboru je navíc jedna příšerka, v druhém je jich deset nových. Fungovat bohužel bude jen ta jedna příšerka z prvního .2DA, protože tento soubor má vyšší prioritu (je nadřazen) tomu druhému. Je to ochrana proti kolizím. Proto se může někdy stát, že vám dva takto přidané haky nemusí správně fungovat nebo dokonce jeden díky druhému může vykazovat chyby.

Jak na to?
1. Otevřeme Toolset (nwtoolset.exe)
2. Vytvoříme modul, případně použijeme již existující.
3. Nahoře v menu rozbalíme nabídku Úpravy.
4. Vybereme z nabídky volbu Vlastnosti modulu.
5. Otevře se nám dialogové okénko stejného názvu. V něm klikneme na záložku Vlastní obsah.
6. Vidíme prázdné pole a pod ním jsou dva rozbalovací seznamy. Klikneme na ten, co je více vlevo výše.
7. Rozbalí se seznam haků. Pokud jsou haky správně nakopírovány do adresáře hak v adresáři hry Neverwinter Nights, zobrazí se nám kompletní seznam těchto haků seřazených podle abecedy.
8. Vybereme hak, který chceme přidat z tohoto rozbalovacího seznamu kliknutím.
9. Pak se v pravé části okénka rozsvítí tlačítko Přidat a stačí na něj kliknout.
10. První hak je úspěšně přidán do seznamu. Od verze NWN 1.30 lze naštěstí přidávat i několik haků současně (do té doby šel jen jeden). Takže jich můžeme přidat mnohem víc.
11. Takto můžeme postupovat dále.
12. V případě CEPu nebo Mintaky je potřeba přidat ještě .TLK soubor, obsahující popisky k různým věcem v Toolsetu, zejména k hakům. V případě CEPu je to cep.tlk a v případě Mintaky je to aktuálně achr_200.tlk. Ten lze přidat pouze jeden a sice v tom spodnějším rozbalovacím seznamu v pravo. Tam jej stačí jen vybrat, není potřeba klikat na tlačítko Přidat.
13. Nakonec je potřeba potvrdit volbu tlačítkem OK dole. Bude zahájeno sestavování modulu. Pozor, to může trvat několik vteřin, ale také až několik hodin!!! Záleží na tom, jak rozsáhlý modul je a hlavně, kolik má lokací a kolik je v něm umístěných objektů, dále kolik blue printů je v paletě.
 

Obr.1 - Přidání prvního haku

Obr.2 - Takhle to bude vypadat,
až budou přidány všechny haky

Jen další malé upozornění pro ty, kdo si do modulu přidají nějaký ten hak.
- Hak musí mít všichni, kdo chtějí na vašem modulu pracovat
- Hak musí mít i všichni hráči, kteří chtějí v modulu hrát
- Hak musí být i na serveru, jinak se modul nenastartuje

Některé zdroje haků není možné používat bez toho, aniž byste si s jejich pomocí nevytvořili nové blue printy v paletě modulu. To znamená, že budete mít hak s modely mnoha nových příšerek nebo třeba nových zbraní, ale ty nebudou v modulu vytvořené. Abyste je mohli používat, musíte si prostě v Průvodci vytvoření předmětu, Průvodci vytvoření umístitelných nebo v Průvodci vytvoření příšer vytvořit novou věc / příšerku v paletě (blue print). Modul Mintaky z repozitáře má již sadu předvytvořených blue printů vytvořenou. Také haky CEPu již základní sadu obsahují.

Pokud používáte Depozitář Mintaky, tak tam byste měli získat už sestavený modul. Takže tohle by vám starosti dělat nemělo.

Seznam haků Mintaky ve správném pořadí:
- ACHR_CONFIG200
- CEP1PATCH
- CEP1PATCH150
- CEP2DA
- CEPANATOMY
- CEPBASEITEM
- CEPCREATURE
- CEPPLACE
- CEPPORTRAIT
- CEPTEXTURE
- AL_ITEM01V101
- AL_LOADSCRNSV102
- AL_PLACEABLEV110
- AL_TILESETV2
- ARK2_DWARFH.101
- ARK2_ELFS.100
- ARK2_MISC.101

Pokud haky přidáte v tomto pořadí, mělo by vše fungovat, jak má.

Tohle byl jednoduchý tutoriál pro demonstraci toho, jak lze snadno a rychle lokaci vytvořit. V dalších bodech se můžete dozvědět něco víc.









Copyright © by Sdružení ONLINE zábavy Všechna práva vyhrazena.

Publikováno: 2005-12-17 (1240 čtenářů)

[ Zpět ]
Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.03 sekund