Welcome to Sdružení ONLINE zábavy

Hledat   v  

  Vytvoř účetDomů | Vložit příspěvek | Tvůj účet | Obsah | Témata | Top 10  

Navigace
· Domů
· Ankety
· Archiv článků
· Diskuze SOZ
· Downloads
· Hledat
· NWN server status
· NWN2 server status
· Obsah
· Slovníček pojmů
· Statistiky
· Témata
· Webové odkazy

Obsah
NWN obecně
NWN World Building
Průvodce PW NWN
SOZ
SOZ Forum

NWN světy
Arkhalia
Demona
Dragon Hammer
Equilibrie
Gwain Tharr
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
Mystake
Sferie
Thalie

NWN fora
Arkhalia
BG TSCC
Demona
Demona2
Dragon Hammer
Equilibrie
GamePark
Ilandria2
Kandelábrie1
Kandelábrie2
NWN 1
NWN 2
Thalie

NWN stránky
Čeština do NWN1
Bioware
BioWare Social Network
NWN GamePark
NWN Lexicon
NWN Speciál
NWN Vault (IGN)
NWN Vault (Nový)
NWN Wikipedia
NWN2 CZ překlad
NWN2 Blog
NWN2 scripting
NWN2 Toolset Guide
NWN2 Toolset manuál
Seznam NWN serverů
NWNWiki
NWN2Wiki

Subdomeny
Demona
DragonHammer
Gwain Tharr
NWNWiki

D&D stránky
D20 v kostce
Překladový klíč
WotC

Herní weby
Bonusweb.cz
Doupě.cz
gamerzines.com
mmogames.cz
mmorpg.com
mmorpgtoplist.com

  
CNR Tradeskill system





Chtěl bych se s Vámi podělit o své zkušenost s CNR Tradeskill systémem a jeho implementací do modulu.

Systém standardně obsahuje tato řemesla:
SMELTING
WEAPON CRAFTING
ARMOR CRAFTING
TINKERING
ALCHEMY
ENCHANTING
GEM CRAFTING
WOOD CRAFTING
TAILORING
SCRIBING
BREWING, BAKING - FOODCRAFTING

INFUSING - není standardně, lze přidat

Další činnosti v CNR (nejsou vázány na hodnotu zkušenosti):
(těžba nerostů, písku, hlíny, dřeva, kamenů, ...)

Asi se ptáte jaký je vlastně rozdíl, mezi tímto systémem a např. ATS.

Obecně:
1. Nemusíte se řemeslo naučit od řemeslníka
2. Můžete umět libovolný počet řemesel
3. Úspěšnou výrobou získáváte zkušenost do řemesla (lze nastavit i získávání zkušenosti herní) a po dosažení určitého množství XP se Vám zvedne, v daném řemeslu, level.
4. Úspěšnost výroby závisí na vašem levelu (řemeslnickém) a na vašich vlastnostech.
5. Každý recept definuje vlastnosti, které jsou důležité pro jeho výrobu (např. lepší kovář bude ten, kdo bude mít větší sílu).
6. Každá rasa je vhodná pro jiné řemeslo a může dosáhnout rozdílného maximálního levelu v řemesle (např. nejlepší kováři jsou trpaslíci).

Pro vývojáře:
1. Velmi snadný způsob přidávání nových receptů a jejich svázání s určitým nástrojem (placeables i itemem - přenosné).
2. Možnost ukládání receptů přímo do DB.
3. Ukládání vlastností do DB (možnost výběru).
4. Velmi jednoduchý import a následná instalace do modulu.
5. Použité pouze neCEPové vzhledy, což je na jednu stranu dobře, na druhou stranu je to škoda.
6. Není možné definovat k receptu např. rasu, která jediná má možnost recept vyrobit.

Instalace probíhala celkově bezproblémů, ale abych nezmiňoval jenom superlativy.
Nedostatky systému:
1. Málo receptů pro krejčího (pásky, rukavice, pláště).
2. Vlastnosti většiny receptů jsou příliš nízké a nemotivující.

Poznámky:
Dávejte si bacha na duplikaci aktivace předmětů. NWN má standardně zapnutou vlastnost spuštění skriptu, který se jmenuje stejně jako tag aktivovaného předmětu. Tím mohou vznikat duplikace seznamu receptů v konverzaci -> doporučuji tuto vlastnost vypnout(podívejte se do předka skriptu aktivace předmětu).
Při tvorbě nového placeable nebo itemu, pojmenovávejte ho stejně jako skritp, který bude obsahovat recepty. Nevím proč, ale když se jmenoval jinak, nějak to zlobilo. Doporučuji zachovat systém pojmenovávání jako v CNR.

Pro přeložený popis řemesel se můžete podívat na www.dragonhammer.neverwinter.cz

Skript je ke stažení na NW Vaultu

Tento článek bude průběžně aktualizován o nové poznatky.
TondaLee









Copyright © by Sdružení ONLINE zábavy Všechna práva vyhrazena.

Publikováno: 2005-12-17 (1912 čtenářů)

[ Zpět ]
Copyright © Sdružení Online zábavy, Všechna práva vyhrazena
Můžete šířit naše zprávy pomocí tohoto souboru backend.php
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.
This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.08 sekund